Gå til innhold

Trenger forslag til fine guttenavn!


peggy08

Anbefalte innlegg

Tror vi har bestemt oss for Sunniva hvis det blir jente, men føler oss helt i villrede hvis skulle få gutt (mannen er 100% sikker på at det blir jente og er av den grunn ikke så engasjert i guttenavn :) ).

 

Har Mats, Sivert, August og Ferdinand på lista, med kanskje Sivert øverst. Men, er usikker. Itillegg liker jeg Sigurd, Gustav, Aksel, men dette er navn som er i bruk. Kanskje dere har noen gode forslag å komme med? Håper det skal dukke opp ett navn som bare er full klaff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte Ferdinand og August....og Sigurd :-)

 

Hva med:

Ruben

Olai

Even

Cornelius

Casper

Elliot

?

Men syns du hadde mange fine forslag sjøl :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdinand er nydelig <3. Synes Sunniva er nydelig også. de andre er ikke helt min smak.

 

Andre :

Syver

Alvar

Martin

Fredrik

Anders

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi har bestemt oss for Sunniva hvis det blir jente, men føler oss helt i villrede hvis skulle få gutt (mannen er 100% sikker på at det blir jente og er av den grunn ikke så engasjert i guttenavn :) ).

 

Har Mats, Sivert, August og Ferdinand på lista, med kanskje Sivert øverst. Men, er usikker. Itillegg liker jeg Sigurd, Gustav, Aksel, men dette er navn som er i bruk. Kanskje dere har noen gode forslag å komme med? Håper det skal dukke opp ett navn som bare er full klaff :)

Vi har en Sunniva, trives godt med navnet :-). Storebrødrene heter Mikkel og Tobias, det er et navn vi er blitt veldig glade i.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi har bestemt oss for Sunniva hvis det blir jente, men føler oss helt i villrede hvis skulle få gutt (mannen er 100% sikker på at det blir jente og er av den grunn ikke så engasjert i guttenavn :) ).

 

Har Mats, Sivert, August og Ferdinand på lista, med kanskje Sivert øverst. Men, er usikker. Itillegg liker jeg Sigurd, Gustav, Aksel, men dette er navn som er i bruk. Kanskje dere har noen gode forslag å komme med? Håper det skal dukke opp ett navn som bare er full klaff :)

Vi har en Sunniva, trives godt med navnet :-). Storebrødrene heter Mikkel og Tobias, det er et navn vi er blitt veldig glade i.

 

Flotte navn på trioen! Synes alle tre hadde veldig fine navn :)

Vi har to til også he he, Emilie og siste veslejenta Ellinor :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi har bestemt oss for Sunniva hvis det blir jente, men føler oss helt i villrede hvis skulle få gutt (mannen er 100% sikker på at det blir jente og er av den grunn ikke så engasjert i guttenavn :) ).

 

Har Mats, Sivert, August og Ferdinand på lista, med kanskje Sivert øverst. Men, er usikker. Itillegg liker jeg Sigurd, Gustav, Aksel, men dette er navn som er i bruk. Kanskje dere har noen gode forslag å komme med? Håper det skal dukke opp ett navn som bare er full klaff :)

 

Syns du/dere har funnet mange flotte navn jeg!

Syns Sivert er kjempestilig :)

August og Ferdinand også! Mats er ok.. men mere vanlig!

Gustav, Sigurd og Aksel er også fine navn :)

 

Sunniva er også et flott navn!! :)

 

Kan prøve med noen forslag på guttenavn:

Wilhelm

Wilfred

Julian

Alfred

Didrik

Ludvig

Herman

Joel

Samuel

Embret

Ulrik

Victor

Torje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Oskar : Liker aboslutt ikke

Aksel : Kjempe Nydelig

Ludvig : Helt oki

Sivert : Kjedelig

Ferdinand : Vakkert navn, aboslutt topp 5 her

August : Liker ikke

Jesper : Liker ikke, Jasper er penere

Ulrik : Ikke et navn jeg ville hatt,men er koselig

Mats : Penere med Mads,men et navn jeg liker

Emil : Et av de 2 favorittnavnene mine,Nydelig,

 

Hadde valgt : Emil,Ferdinand eller Aksel :). lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emil

Oskar

Aksel

Ludvig

Sivert

Ferdinand

August

Jesper

Ulrik

Mats

 

Etter noen uker med litt grubling sitter jeg igjen med denne listen. Kan dere være så snill å hjelpe meg å "kutte" den litt. Hadde vært ok om dere kunne ha rangert navnene og også si hvis det er navn som dere overhode ikke liker og hvorfor.

liker de fire øverste på lista di, og i den rekkefølgen. Fine navn, som står godt til søskenenes navn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjør nok det,men det har jo egentlig ingenting og si så lenge dere er glad i det :) hva andre mener spiller ingen rolle da. Emil er populært ja,men jeg er heller ikke så opptatt av om det er poppis eller ikke da, tar jo 2 navn fra topp 3 fra i fjor,spiller ingen rolle for oss,tar det vi liker,men alle er jo ikke like der. Dere har jo en Tobias også,og det er i alle fall veldig poppis her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra:) blir spennende og se hva dere velger :). Oki da leste jeg sikkert noe annet her inne da:) beklager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emil

Oskar

Aksel

Ludvig

Sivert

Ferdinand

August

Jesper

Ulrik

Mats

 

Etter noen uker med litt grubling sitter jeg igjen med denne listen. Kan dere være så snill å hjelpe meg å "kutte" den litt. Hadde vært ok om dere kunne ha rangert navnene og også si hvis det er navn som dere overhode ikke liker og hvorfor.

 

1. Aksel

2. Jesper

3. Ulrik

4. Ferdinand

 

Flotte navn!

De andre er jeg ikke så begeistret for selv - men det er jo dere som skal være fornøyd og det er absolutt intet galt med dem. Det er bare forskjell i smak.

 

 

Oskar: Staselig men litt hardt

Ludvig: Ekstremt mykt

Sivert: Ikke vakkert på en del dialekter

August: Et alvorlig navn

Mats: Hardt og kontant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå banker hjertet mest og høyt for navnet Armand <3 Han blir en kjekk gutt og mann :) Fra listen din, hvis enkeltnavn: Sivert (eller Syver). Dobbeltnavn: Sivert August.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som Sunniva kanskje er navnet vi og har lander på om det blir jente :) Vanskelig med guttenavn her og, men har Sigurd,Vetle og Jakob på lista. Ser ingen andre har nevnt Jakob og Vetle, kanskje du liker navnene :)

Tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du er åpen for et annen forslag, er et navn jeg begynner og få litt sansen for faktisk Timian:)

Endret av FebruarPrins2013
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetrine

Men hvis du er åpen for et annen forslag, er et navn jeg begynner og få litt sansen for faktisk Timian:)

 

Hva med Koriander? Hihihi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du er åpen for et annen forslag, er et navn jeg begynner og få litt sansen for faktisk Timian:)

 

Hva med Koriander? Hihihi :-)

 

Alle har forskjellig smak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...