Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 fødselsangst/svangerskapsdepresjon? Jeg er halvveis i svangerskapet og hater dette! Sist svangerskap endte på verst mulig måte og det jeg måtte gjennom er det verste jeg har opplevd i hele mitt liv. Vi venter nå nr 2 og ønsket om en lillebror eller søster er veldig sterkt, men jeg har så angst at jeg ikke klarer glede meg eller tenke at dette skal gå bra. I tillegg har vi måttet gå gjennom prøver på riksen pga avvik ved ultralyd så redselen om at babyen ikke er frisk er der i tillegg til det andre (selv om sjansene er store for at alt er bra!) Jeg er rett og slett veldig redd og lurer på hva jeg kan forvente å få av hjelp? Må legge til at jeg er mamma til verdens fineste 3 åring som jeg elsker av hele mitt hjertet<3 Anonym poster: 365c3d1b82c5c8b299d71224851c66f6
<3 2G <3 Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Du må snakke med JM eller legen din å be om henvisning til spesialjordmor på sykehuset for samtale. Eneste som funker her. Ønsker deg masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå