Gå til innhold

Striping av hår?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig lys, farget veldig mørkt(nesten svart), er det mulig å bli lys med foliestriper?

 

Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd

Videoannonse
Annonse
Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Ville tatt hettestriper om du planlegger å bli blond igjen :)

Skrevet

Har prøvd hettestriper før da synes jeg det nesten ikke gikk an å se. Ønsker ikke bli helt blond men kjenner jeg er lei denne fargen å ønsker litt spill i håret.

 

Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Da må du ta flere striper neste gang. Har du tjukt hår? Da er det greit med litt tjukkere striper i tilegg :)

Skrevet

Har hørt jeg har tykt men lite, ikke store fyldige hestehalen jeg får :-)

 

Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Men tenker du da helt lyse striper i et nesten svart hår el?

Skrevet

Da hadde jeg villet farge det mellomblondt først, for så å ta hettestriper. Lyse striper i svart/mørkt hår blir for hardt synes jeg da.

Skrevet

Vet egentlig ikke helt. Prøver å spare lengden så da må noe annet gjøres, er skikkelig lei håret mitt nå.

 

Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd

Skrevet

Da må det avfarges først da vel?

 

Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Det blir ihvertfall altfor stor kontrast m svart og lyst. Ville tatt lyse striper og farget over de igjen. Om ikke kan du jo avfarge håret først, for så å sette inn en lysere brun farge, og deretter ta lyse striper. Men det sliter på håret :)

Skrevet

Pleaaaase, gjør dette hos frisøren a !!!!!

Skrevet

Får nå se om den mørke fargen bare blir værende :-) Noen andre tips til en som er veldig lei håret men prøver spare lengden?

 

Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd

Skrevet

Ja, hadde ikke turt hjemme :-)

 

Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Får nå se om den mørke fargen bare blir værende :-) Noen andre tips til en som er veldig lei håret men prøver spare lengden?

 

Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd

 

Du har ikke all verdens muligheter om du har svart hår liksom :D

Skrevet

Det var det da :-)

 

Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd

Skrevet

Enn om man er en 6.0 da? Er det grei skuring å stripe det lyst igjen da? Med foliestriper? Hvor mange omganger evt? Ikke meninga å kuppe tråden altså, men.... :)

 

Anonym poster: c48b160e8c10e3cfcd1c20b2f62a70fe

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

6.0 er akkurat i grenseland :) spørs hvor mye farge som sitter i tuppene dine, men 2 ganger skulle gå til å bli lys.

Skrevet

Ikke så mye farge i tuppene, er bare farget 2 ganger i lengdene, har ellers bare farget etterveksten og tatt en Color fresh innimellom. :) Takk for svar. :) Du er alltid veldig hjelpsom med hår-spørsmål, og virker veldig dyktig i faget! :) God jul!

 

Anonym poster: c48b160e8c10e3cfcd1c20b2f62a70fe

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Så godt å høre du har behandlet det riktig i etterkant, det varmer et frisørhjerte :D Men da skal det nok gå bra, og tusen takk for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...