Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Er egentlig lys, farget veldig mørkt(nesten svart), er det mulig å bli lys med foliestriper? Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd
Gjest SprøstektLøk Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Ville tatt hettestriper om du planlegger å bli blond igjen
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Har prøvd hettestriper før da synes jeg det nesten ikke gikk an å se. Ønsker ikke bli helt blond men kjenner jeg er lei denne fargen å ønsker litt spill i håret. Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd
Gjest SprøstektLøk Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Da må du ta flere striper neste gang. Har du tjukt hår? Da er det greit med litt tjukkere striper i tilegg
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Har hørt jeg har tykt men lite, ikke store fyldige hestehalen jeg får :-) Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd
Gjest SprøstektLøk Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Men tenker du da helt lyse striper i et nesten svart hår el?
Tigerpote Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 Da hadde jeg villet farge det mellomblondt først, for så å ta hettestriper. Lyse striper i svart/mørkt hår blir for hardt synes jeg da.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #8 Skrevet 9. desember 2012 Vet egentlig ikke helt. Prøver å spare lengden så da må noe annet gjøres, er skikkelig lei håret mitt nå. Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #9 Skrevet 9. desember 2012 Da må det avfarges først da vel? Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd
Gjest SprøstektLøk Skrevet 9. desember 2012 #10 Skrevet 9. desember 2012 Det blir ihvertfall altfor stor kontrast m svart og lyst. Ville tatt lyse striper og farget over de igjen. Om ikke kan du jo avfarge håret først, for så å sette inn en lysere brun farge, og deretter ta lyse striper. Men det sliter på håret
Catlady Skrevet 9. desember 2012 #11 Skrevet 9. desember 2012 Pleaaaase, gjør dette hos frisøren a !!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #12 Skrevet 9. desember 2012 Får nå se om den mørke fargen bare blir værende :-) Noen andre tips til en som er veldig lei håret men prøver spare lengden? Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #13 Skrevet 9. desember 2012 Ja, hadde ikke turt hjemme :-) Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd
Gjest SprøstektLøk Skrevet 9. desember 2012 #14 Skrevet 9. desember 2012 Får nå se om den mørke fargen bare blir værende :-) Noen andre tips til en som er veldig lei håret men prøver spare lengden? Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd Du har ikke all verdens muligheter om du har svart hår liksom
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #15 Skrevet 9. desember 2012 Det var det da :-) Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #16 Skrevet 9. desember 2012 Enn om man er en 6.0 da? Er det grei skuring å stripe det lyst igjen da? Med foliestriper? Hvor mange omganger evt? Ikke meninga å kuppe tråden altså, men.... Anonym poster: c48b160e8c10e3cfcd1c20b2f62a70fe
Gjest SprøstektLøk Skrevet 9. desember 2012 #17 Skrevet 9. desember 2012 6.0 er akkurat i grenseland spørs hvor mye farge som sitter i tuppene dine, men 2 ganger skulle gå til å bli lys.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #18 Skrevet 9. desember 2012 Ikke så mye farge i tuppene, er bare farget 2 ganger i lengdene, har ellers bare farget etterveksten og tatt en Color fresh innimellom. Takk for svar. Du er alltid veldig hjelpsom med hår-spørsmål, og virker veldig dyktig i faget! God jul! Anonym poster: c48b160e8c10e3cfcd1c20b2f62a70fe
Gjest SprøstektLøk Skrevet 10. desember 2012 #19 Skrevet 10. desember 2012 Så godt å høre du har behandlet det riktig i etterkant, det varmer et frisørhjerte Men da skal det nok gå bra, og tusen takk for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå