Gå til innhold

Striping av hår?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig lys, farget veldig mørkt(nesten svart), er det mulig å bli lys med foliestriper?

Anonym poster: 1f87f84fa7cc6714bb40b8e863ed56cd

Videoannonse
Annonse
Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Ville tatt hettestriper om du planlegger å bli blond igjen :)

Skrevet

Har prøvd hettestriper før da synes jeg det nesten ikke gikk an å se. Ønsker ikke bli helt blond men kjenner jeg er lei denne fargen å ønsker litt spill i håret.

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Da må du ta flere striper neste gang. Har du tjukt hår? Da er det greit med litt tjukkere striper i tilegg :)

Skrevet

Har hørt jeg har tykt men lite, ikke store fyldige hestehalen jeg får :-)

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Men tenker du da helt lyse striper i et nesten svart hår el?

Skrevet

Da hadde jeg villet farge det mellomblondt først, for så å ta hettestriper. Lyse striper i svart/mørkt hår blir for hardt synes jeg da.

Skrevet

Vet egentlig ikke helt. Prøver å spare lengden så da må noe annet gjøres, er skikkelig lei håret mitt nå.

Skrevet

Da må det avfarges først da vel?

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Det blir ihvertfall altfor stor kontrast m svart og lyst. Ville tatt lyse striper og farget over de igjen. Om ikke kan du jo avfarge håret først, for så å sette inn en lysere brun farge, og deretter ta lyse striper. Men det sliter på håret :)

Skrevet

Pleaaaase, gjør dette hos frisøren a !!!!!

Skrevet

Får nå se om den mørke fargen bare blir værende :-) Noen andre tips til en som er veldig lei håret men prøver spare lengden?

Skrevet

Ja, hadde ikke turt hjemme :-)

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Får nå se om den mørke fargen bare blir værende :-) Noen andre tips til en som er veldig lei håret men prøver spare lengden?

Du har ikke all verdens muligheter om du har svart hår liksom :D

Skrevet

Det var det da :-)

Skrevet

Enn om man er en 6.0 da? Er det grei skuring å stripe det lyst igjen da? Med foliestriper? Hvor mange omganger evt? Ikke meninga å kuppe tråden altså, men.... :)

Anonym poster: c48b160e8c10e3cfcd1c20b2f62a70fe

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

6.0 er akkurat i grenseland :) spørs hvor mye farge som sitter i tuppene dine, men 2 ganger skulle gå til å bli lys.

Skrevet

Ikke så mye farge i tuppene, er bare farget 2 ganger i lengdene, har ellers bare farget etterveksten og tatt en Color fresh innimellom. :) Takk for svar. :) Du er alltid veldig hjelpsom med hår-spørsmål, og virker veldig dyktig i faget! :) God jul!

Anonym poster: c48b160e8c10e3cfcd1c20b2f62a70fe

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Så godt å høre du har behandlet det riktig i etterkant, det varmer et frisørhjerte :D Men da skal det nok gå bra, og tusen takk for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...