Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Må bare si at pengene fyker i disse førjuls tider. ikke mye å skryte av pengemessig nå. Ønsker alle en fin førjulstid. Anonym poster: 2ba384f6bd44fe4a9e0f25b2a77c6cec
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Det er vel hva dere gjør det til også dette julekaoset Anonym poster: f611ed3fb4dd4ede999066fcc64cad22
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Har heldigvis lønningsdag 12 desember så holder nok ut noen dager til ! Har kjøpt inn de aller fleste julepresangene så har noen til! Anonym poster: e9ce72360dab4bfcee2d80bedde89823
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 8 kr her, men heldigvis lønn i morgen Anonym poster: f97cc63ccafce4769fdfa1421d81dd05
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 mhm pengene er fyker:( Anonym poster: 8c40fd60df528deb45246a8b942b2cb9
Ugler i mosen Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 Ca 80 kr her, lønn på onsdag. Da skal siste gaver kjøpes inn :-)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #8 Skrevet 9. desember 2012 Har dere alltid så lite igjen før lønn eller er det spesielt nå pga jula? Anonym poster: 97c0fa649481ac0c344e02430d5f2ed1
Gjest jule-Juliea Skrevet 9. desember 2012 #9 Skrevet 9. desember 2012 Hehe jeg har -100 på kortet trodde ikke det skulle være mulig lenger Men får penger i morgen og heldigvis ikke regniner på en stund Ikke noe mere hvitevarer som kan ryke nå heller
Gjest jule-Juliea Skrevet 9. desember 2012 #10 Skrevet 9. desember 2012 Har dere alltid så lite igjen før lønn eller er det spesielt nå pga jula? Anonym poster: 97c0fa649481ac0c344e02430d5f2ed1 2 hvitevarer røk noen måneder sidend a gikk buffer. Så kom en nabo med masse post som var min han hadde "glemt" å levere.. herlig. Så er det jo en del ekstra i julen ja.
Ugler i mosen Skrevet 9. desember 2012 #11 Skrevet 9. desember 2012 Jeg pleier ikke ha noe særlig med penger på konto rett før lønn :-s
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #12 Skrevet 9. desember 2012 Her er det mest pga jul og julegaver. Kjøpt dyre gaver til ungene, men ikke brukt kredittkort. Regner medpenger kommer i morgen. Anonym poster: 2ba384f6bd44fe4a9e0f25b2a77c6cec
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. desember 2012 #13 Skrevet 9. desember 2012 15 kroner her, får penger i morgen da, og ingen flere utgifter foruten husleie og strøm, så det blir en kjekk månde for oss her
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #14 Skrevet 9. desember 2012 Jeg skjønner ikke helt at det er så mange som har så lite penger igjen på konto før lønn..... For i en annen tråd her inne så skrøt jo så mange over hvor mye de tjener og hvor fett de har det.. Er ikke det litt rart da at man ikke klarer å ha mer penger på konto i slutten av mnd???? Vi har en helt gjennomsnittlig inntekt, men har ALDRI så lite penger igjen på konto rett før lønn.. Man må jo spare de mnd som man ikke har så mye utgifter slik at man ikke blir blakk de mnd som regningene dette inn. Vi vet jo som regel hvilke regninger som ventes og ca summer på de?? E ihvertfall glad jeg slipper å sitte igjen med 10 kr igjen på bankkortet....... Anonym poster: 45e4334b61a1ab052343eb040aa34c14
<3 2G <3 Skrevet 9. desember 2012 #15 Skrevet 9. desember 2012 Her er det budsjett med lik dum hver mnd som går inn på felleskontoen så slipper å "spare" til de store rundene. Men, det kan hende jeg er skrapafant før lønn igjen ja. Men det et som regel fordi jeg er urolig flink til å sløse.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #16 Skrevet 9. desember 2012 Jeg skjønner ikke helt at det er så mange som har så lite penger igjen på konto før lønn..... For i en annen tråd her inne så skrøt jo så mange over hvor mye de tjener og hvor fett de har det.. Er ikke det litt rart da at man ikke klarer å ha mer penger på konto i slutten av mnd???? Vi har en helt gjennomsnittlig inntekt, men har ALDRI så lite penger igjen på konto rett før lønn.. Man må jo spare de mnd som man ikke har så mye utgifter slik at man ikke blir blakk de mnd som regningene dette inn. Vi vet jo som regel hvilke regninger som ventes og ca summer på de?? E ihvertfall glad jeg slipper å sitte igjen med 10 kr igjen på bankkortet....... Anonym poster: 45e4334b61a1ab052343eb040aa34c14 Da er det nok ikke de samme folkene som svarer. Jeg har nå 4600 kroner igjen på konto før lønning den 12., og det syns jeg var lite selv om det ikke er noen regninger på vent. Tenkte hva i svarte er det jeg har gjort med alle penga mine, så skjønner at jula tapper kontoen i disse tider. Anonym poster: 97c0fa649481ac0c344e02430d5f2ed1
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #17 Skrevet 9. desember 2012 Pleier aldri å ha penger igjen rett før lønning. Har liksom ikke årslønn på 1 mill heller da. Just nu er jeg 245 kr i minus. Lønn i mårra heldigvis :-D Anonym poster: e2bfc5721f7fe0bb3798c56419afa659
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå