Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Savner den fine magen og ta på den, kjenne liv Gleder meg til neste gang allerede Anonym poster: a65574682d9f2a7ef1a74c8ad731da31
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Det gjorde jeg første gang. Etter dette svangerskapet skal jeg aldri være gravid igjen og kommer ikke til å savne det et sekund! Blæææææææææææh! Anonym poster: 8355f93b1264d78fd6e940879c27c921
Nettie+jentungen Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Hehe, jeg og! Til tross for mye plager i svangerskapet. Blir noen år til neste gang, dessverre
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Jeg elsker å være gravid, men nå blir det ikke flere her. Dessuten har det vært mindre stas å være gravid for hver gang, så jeg savner det ikke så veldig. Koser meg med minnene. Anonym poster: b67a98df65fc7a19f511b4341dadb2ae
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Nei gud, her er det full nedtelling & det er en motivasjon i seg selv at dette er aller siste gangen! Aldri mer gravid - hurra!! Anonym poster: c15b9c4cf200537f7e57361ec87b28b5
Gjest jule-Juliea Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Savner den fine magen og ta på den, kjenne liv Gleder meg til neste gang allerede Anonym poster: a65574682d9f2a7ef1a74c8ad731da31 Å ja det gjør jeg også! Alle forventningene, spenningen! Store fine magen med lite menneske inni som spraket og var vital inni der. Fantastisk! Skulle gjerne vært gravid igjen så herlig <3
♥Nemi♥ Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 Kjenner enda hikkinga i hofta mi. For meg var det koselig i en måneds tid! Men minnene er bedre enn hvordan det var;)
Smyril Line Skrevet 9. desember 2012 #8 Skrevet 9. desember 2012 Det gjorde jeg første gang. Etter dette svangerskapet skal jeg aldri være gravid igjen og kommer ikke til å savne det et sekund! Blæææææææææææh! Anonym poster: 8355f93b1264d78fd6e940879c27c921 Samme her, har savnet det masse, og var kjempeglad og spent de første ukene av denne graviditeten. Siden gikk har det bare gått nedover. Tror jeg må klabbes til med stekepanne og få hukommelsestap om jeg skal gå inn for flere graviditeter senere
håpefull<3 Skrevet 9. desember 2012 #9 Skrevet 9. desember 2012 Du kan få overta her Jeg elsker å kjenne liv i magen, men der stopper moroa :S Konstant kvalme og oppkast, daglig halsbrann, vondt i bekken og rygg. Men, jeg hadde gjort det igjen <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå