Gå til innhold

savner og være gravid


Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner den fine magen og ta på den, kjenne liv

 

Gleder meg til neste gang allerede

 

Anonym poster: a65574682d9f2a7ef1a74c8ad731da31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde jeg første gang. Etter dette svangerskapet skal jeg aldri være gravid igjen og kommer ikke til å savne det et sekund! Blæææææææææææh!

 

Anonym poster: 8355f93b1264d78fd6e940879c27c921

Skrevet

Hehe, jeg og! Til tross for mye plager i svangerskapet. Blir noen år til neste gang, dessverre :)

Skrevet

Jeg elsker å være gravid, men nå blir det ikke flere her. Dessuten har det vært mindre stas å være gravid for hver gang, så jeg savner det ikke så veldig. Koser meg med minnene.

 

Anonym poster: b67a98df65fc7a19f511b4341dadb2ae

Skrevet

Nei gud, her er det full nedtelling & det er en motivasjon i seg selv at dette er aller siste gangen! Aldri mer gravid - hurra!!

 

Anonym poster: c15b9c4cf200537f7e57361ec87b28b5

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Savner den fine magen og ta på den, kjenne liv

 

Gleder meg til neste gang allerede

 

Anonym poster: a65574682d9f2a7ef1a74c8ad731da31

 

Å ja det gjør jeg også! Alle forventningene, spenningen! Store fine magen med lite menneske inni som spraket og var vital inni der.

 

Fantastisk! Skulle gjerne vært gravid igjen så herlig <3

Skrevet

Kjenner enda hikkinga i hofta mi. For meg var det koselig i en måneds tid! Men minnene er bedre enn hvordan det var;)

Skrevet

Det gjorde jeg første gang. Etter dette svangerskapet skal jeg aldri være gravid igjen og kommer ikke til å savne det et sekund! Blæææææææææææh!

 

Anonym poster: 8355f93b1264d78fd6e940879c27c921

 

Samme her, har savnet det masse, og var kjempeglad og spent de første ukene av denne graviditeten. Siden gikk har det bare gått nedover. Tror jeg må klabbes til med stekepanne og få hukommelsestap om jeg skal gå inn for flere graviditeter senere :P

Skrevet

Du kan få overta her :P

 

Jeg elsker å kjenne liv i magen, men der stopper moroa :S Konstant kvalme og oppkast, daglig halsbrann, vondt i bekken og rygg.

 

Men, jeg hadde gjort det igjen <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...