Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Har søkt på en jobb som jeg egentlig ikke har lyst på. Butikksjef hos Nille. Tenkte at det kunne være en grei jobb da jeg søkte på den, men nå har jeg ikke lyst lenger. Skulle vært på intervju på fredag, men måtte avlyse pga sykdom, og idet jeg avlyste så tenkte jeg at det ikke gjorde noe om jeg ikke fikk tilbud om ny tid. Men det gjorde jeg, og imorgen tidlig skal jeg hjem på privatadressen til distriksjefen på intervju. Følte det hele ble litt teit, og har googlet og lest litt om Nille og trivsel/mistrivsel blant ansatte. Ut fra det jeg har lest og hørt er det kanskje ikke kjekkeste plassen å være sjef, og nå kjenner jeg at jeg ikke vil på dette intervjuet i det hele tatt. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut av det. Kjenner jeg gruer meg til intervjuet og har absolutt ikke lyst på denne jobben. Tror i tillegg den blir vanskelig å kombinere som småbarnsmamma. Hvordan skal jeg komme meg utav denne situasjonen?? Anonym poster: 698e70809c4510e918b910e9a62956d7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Det er vel bare å ringe og si at din situasjon har endret seg litt og du ikke lenger er aktuell for stillingen, men takk for interessen og lykke til med ansettelsesprosessen. Anonym poster: 96de666588791a4a185d8c0a612c76d1
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Du må jo ikke takke ja, selv om du blir tilbudt jobben. Gå på intervjuet, det er vel like mye du som skal vurdere dem, som omvendt? Anonym poster: 43d78298c9169ac7157b4940f69483b1
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Jeg skal være der veldig tidlig imorgen,så kanskje litt dumt å avlyse samme dagen fordi at jobbsituasjonen har endret seg over helgen? Men det er mest det jeg har lyst til- å avlyse. Jeg er også arb.ledig etter jul,så jeg må ha meg ny jobb, men er jo redd for å måtte si ja til en jobb jeg ikke vil ha også...vanskelig! HI Anonym poster: 698e70809c4510e918b910e9a62956d7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Se det som trening. Du trenger ikke takke ja om du blir tilbudt jobbe. Ellers så ser jeg (og har snakket med) hun som jobber(er leder) på Nille her og hun stortrives. Anonym poster: df4d7e45f52772b8c135a166049439ab
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Jeg fikk også tilbud om butikksjefjobb på Nille en gang, i løpet av intervjuet stilte jeg masse spørsmål om hva de forventet og hvordan de mente jeg skulle jobbe. Dagen etter intervjuet fikk jeg tilbud om stillingen, men jeg takket nei. De lurte selvfølgelig på hvorfor og jeg svarte ærlig. Dagen etter ringte de igjen og var villige til å forandre på en del ting for å tilpasse stillingen min livssituasjon (jeg var også småbarnsmor og måtte ha arbeidstider tilpasset barnehagen osv). Jeg valgte å takke nei uansett da, men du kan gå på intervjuet og høre hva de har å tilby og hva de forventer og krever fra deg. Passer det deg ikke kommer det gjerne frem under intervjuet og da vil de antagelig ikke tilby deg jobben, eller de er villige til å tilpasse jobben om de virkelig vil ha deg. Du har ingenting å tape på å gå på intervjuet, ta det som en erfaring. Anonym poster: f15fde28a0f11cca80043d279b484e80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå