Gå til innhold

Kjempenervøs for morgendagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har oppkjøring, en svært etterlengtet oppkjøring. Jeg har kjørt og kjørt og kjørt, og føler meg rimelig trygg på at dette skal gå greit.. Men jeg er så grusomt nervøs! Bare jeg tenker på det får jeg hjertebank og blir helt utafor. Dette er jo ikke sårlig gunstig, da jeg jo kan kødde til hele greia fordi jeg er så innigranskauen nervøs.

Noen gode råd? Tas imot med takk..:)

Anonym poster: 4696f9bcf3dd5785433fe32908d4785a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Senk skuldrene, trekk pusten og slapp av! Lykke til :)

Skrevet

Stryker du så er du ikke klar, rett og slett!

Ifølge sensor vel og merke. Jeg hadde selv 2 oppkjøringer, men tenkte som så at om sensor mente jeg ikke var klar for å bestå så hjalp han meg heller til å øve på å bli en enda bedre sjåfør.

Anonym poster: d1802549a8c159b2251cd216113c409f

Skrevet

Jeg hørte en god kommentar ang oppkjøring her en dag. Når du skal kjøre opp er det du ting som kan skje, du kan stå eller du kan stryke. Stryker du er det bare å forsøke igjen og da kan to ting skje igjen, enten står du eller så stryker du og stryker du kan du kjøre opp igjen osv osv osv... Før eller siden står du og mest sannsynlig står du allerede i morgen :D Lykke til!

Anonym poster: f36132e141cec829cf134bc3639e3924

Skrevet

Kjør etter forholdene, pass på vikeplikten og om du blir stresset så spør om du kan sette på radio`n - det gjorde jeg og det fungerte veldig bra. Da slappet jeg av og det gikk nesten som en lek.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg var som deg veldig nervøs. De siste dagene før valgte jeg å bare fortrenge det. Bare t

Skrevet

Jeg var kjempe nervøs når jeg tok oppkjøringa. Var en kjekk sensor på min alder og jeg jabba trolig hull i hodet på han! Stakkars mann!

Jeg har ingen gode råd, men vil bare ønske deg lykke til!!

Skrevet

Trykket litt fort der :) valgte altså å ikke tenke på det, tok det som en helt vanlig dag. Ble såklart nervøs likevel, men kjøretimen først roet meg.

Smil, vær høflig og snakk med sensor. Gjerne om ting du så utenfor vinduet underveis, da blir sensor kjent med deg, og du slapper mer av.

Viktigste er nok å huske vikeplikt :)

Dette kan du, det er bare en time hvor du skal vise det :)

Masse lykke til!

Tok selv ikke førerkort før jeg var 25 pga frykt for veien ;)

Skrevet

Jeg brøt forresten vikeplikten på opokjøringen, så sensor måtte bremse :o Men kjørte bra ellers, og jeg tror nok det at jeg var pratsom og hyggelig gjorde at jeg fikk førerkortet likevel.

Skrevet

jeg var også kjempenærvøs når jeg hadde oppkjøring. Husk å følg med på skilt , vær nøye med å bruke blinklys ut av rundkjøringer osv.

Følg med på om du er på forkjørsvei eller ikke, hold vikeplikten ;) Legg deg ordentlig i rundkjøringer og vis at du ser i speila når du skal ut av rundkjøringer og se ofte i speilet...

Lykke til, det går nok bra :)

Hold oss oppdatert da :D

Skrevet

Takk for gode råd og beroligende ord :) Krysser fingrene for at det går bra, men skulle gjerne hatt noen valium imorgen, tenker jeg..:P

Skrevet

På denne tiden i morgen er det hele over, tenk det :D det er bare 1t av ditt liv. Det klarer du :)

Anonym poster: b3eec64658143cbd903894174d072a91

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mitt beste tips er: gjør du noe feil, så si det når dere er ferdige!

Lykke til!

Skrevet

Heihei:) Jeg besto! :) men bare såvidt, tror jeg, gjorde flere feil som ikke var helt heldig.. Men det som reddet meg var nok at jeg forklarte hva som var feil med en gang etterpå. Var så nervøs at jeg var helt svett. :P

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...