samu Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 skal man fortsette å skrive meldekort når man har gått ut i permisjon? ble plutselig så usikker. saksbehandleren min har ikke sagt noe om det.
cindy85 Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Tviler på det. Blir vel samme sak som sykemelding, man kan ikke være sykemeldt og ha perm samtidig
samu Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2012 oki. takk for svar. da skriver jeg ikke meldekort denne gangen, og krysser fingrene mine for at jeg fortsatt får penger. skrev mail til saksbehandleren min, men har ikke fått noe svar enda.
mamma i november!(2005) Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Om du motar foreldre penger tror jeg du skal fortsette med meldekort....
samu Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2012 hehe. da har jeg sendt meldekort alikevell. så får jeg bare vente på svar fra saksbehandleren min
vilde + 1 ? Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Jeg sendte ikke meldekort i perioden jeg fikk foreldrepenger:)
Jentene mine og jeg:) Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 Jeg syns ikke det høres logisk ut at du skal fortsette med å fylle ut meldekort. Er jo ikke meningen at du skal lete etter jobb o.l. heller når du er i permisjon. Men jeg er ikke 100% sikker på reglene. Vil bare tipse deg om at på NAV sine hjemmesider er det en chat der du kan spørre om alt som gjelder foreldrepenger. Har brukt den flere ganger selv, og alltid fått gode, raske svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå