Gå til innhold

Serverer dere grandiosa i barnebursdager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er skikkelig kjip bursdagsmat.

Grandiosa er for meg krisemat, og vi spiser det kanskje to ganger i halvåret. Kunne aldri servert det i ett selskap, selv med barn. Husker en gang vi fikk overstekt grandis i ett bursdagsselskap som barn - ikke noe særlig!

Anonym poster: bd6bd0fd57b711d133fb67eabc647500

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Har allergibarn, så det er ikke et alternativ..

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Husker det var det beste med bursdager som liten :)

Men jeg lagde hjemmelagde kyllingburgere sist, og det falt i smak heldigvis.

Skrevet

Nei, jeg serverer pølse med brød/lompe og kaker. :)

Gjest cunning stunts
Skrevet

Nei, men kunne godt gjort det om ungen hadde ønska det, menyen bestemmer ikke jeg.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Nei. Bursdagsbarnet velger maten, og ingen av mine liker Grandiosa.

Skrevet

Hvis bursdagsbarnet ønsker dette på hans/hennes ene dag i året så får han/hun selvsagt det :)

Synes at de 364 andre dagene i året kan spise andre og sunnere alternativer.

Grandiosa er ikke verre en pølser!

Anonym poster: e145f19126d7c860d813ed8bdd580f3d

Skrevet

Hvis bursdagsbarnet ønsker dette på hans/hennes ene dag i året så får han/hun selvsagt det :)

Synes at de 364 andre dagene i året kan spise andre og sunnere alternativer.

Grandiosa er ikke verre en pølser!

Anonym poster: e145f19126d7c860d813ed8bdd580f3d

Enig! Grandiosa er ikke verre enn pølser. Jeg kunne fint ha servert Grandiosa til bursdagsfest :) Hittil har det blitt pølser om lompe.

Skrevet

Her aner ikke barna hva grandiosa er, det skjer kanskje 3-4 ganger i året, maks, at vi har ferdigpizza til middag og da er det aldri grandiosa, så vi kommer nok aldri til å ha det i bursdag. Jeg husker jeg ble servert det en gang i bursdag som liten og da syns alle det var veldig godt. Men så var jeg barn på 80-tallet hvor ferdigpizza var stas og noe man bare hadde til fest :)

Anonym poster: 2009bfdeff5570d07e072b0cb07ce5d0

Skrevet

Jeg ser ingen ting i veien med det. Barn liker gjene mat med litt milder smak, og gjerne enkelt. Jeg var kjempe glad i det som barn.

MEN nå er ingen av barna mine veldig glad i det så da blir det ikke et alternativ. Men det blir barne favoritter som pannekaker, eller pølse i brød el.

Skrevet

Hadde en av ungene bestilt det i selskapet sitt hadde de helt klart fått det, ungene her liker Grandiosa de.

Men har aldri servert det i selskap da, ungene her velger gjerne grillpølser eller hamburgere til selskapene sine.

Anonym poster: 78ffd69b8fc88fabfe6f5eafbab005c4

Skrevet
Hvis bursdagsbarnet ønsker dette på hans/hennes ene dag i året så får han/hun selvsagt det :) Synes at de 364 andre dagene i året kan spise andre og sunnere alternativer. Grandiosa er ikke verre en pølser! Anonym poster: e145f19126d7c860d813ed8bdd580f3d

Enig i dette. Foretrekker å servere hjemmelaget pizza, lasagne, taco, pannekaker eller lignende, men om ungen min hadde fryktelig lyst på grandis (gud forby) hadde det vært ok den ene dagen i året. Pølser hadde jeg ikke servert uansett, men nå har ungen aldri spist pølser, så ber neppe om det heller.

Anonym poster: dfbb669a13c9c9fa3a6c44736824dc90

Skrevet

Når ungen har bursdag, bestemmer ungen hva hun/han vil ha å spise. Vil de ha Grandiosa, synes jeg de skal få det.

Men det er ikke noe jeg hadde kommet på å servere av meg selv. ;)

Skrevet

Nå har mine barn på 6 og 9 år aldri smakt Grandiosa, men jeg hadde ikke løftet ett øyenbryn om det ble servert.

Det er vel sikkert minst like bra/dårlig som de pølsene og muffins og boller og Kuli eplejuice jeg serverer til mine barns bursdag..

:-).

Anonym poster: de4b03aeb60a87f758f4f8908b89ba88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...