Gå til innhold

Hva synes du om NRK's julekalender? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonym poster: f2a00bf2256cc209b5303cadc20900f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker den godt så langt, spennende og fengslende for hele familien. Siden vi har fire barn mellom 3 (snart 4) og 11 år er det ikke så mange programmer alle gidder følge med på, men denne serier fenger de alle sammen.

Er helt sikker på at NRK har klart å flette god moral inn i dette også, den gråtende og ensomme mammaen finner lykken igjen (er hun den rømte dronningen tro), den bortskjemte og slemme gutten finner ut at det lønner seg å være snill, Kevin redder julen i begge verdenene og alle blir lykkelige innen 24.desember :)

Anonym poster: be34820209faa2df69fe90751ea5c335

Skrevet

Liker den :) Gøy med noe nytt.

Anonym poster: bdce33106d90366256a314d3b6e911df

Skrevet

Ungene liker den, jeg syns den er kjedelig og lite julete.

Syns Pakten, som begynner etter barnetv, er mye koseligere. :)

Skrevet

3 åringen er berre sånn passelig interessert, så eg må ofte sjå den åleine på laptoppen ;)

Synes den er spennande annleis, og litt artig.

Skrevet

Lika :-) Heile familien følger med: mor,får og barna på 4,5 og 7.5 år :-)

Skrevet

Jeg liker den. Minsten her er lite interessert.

Skrevet

Hun liker "Julekongen". Jeg liker "Pakten" bedre.

Skrevet

Liker den godt så langt, spennende og fengslende for hele familien. Siden vi har fire barn mellom 3 (snart 4) og 11 år er det ikke så mange programmer alle gidder følge med på, men denne serier fenger de alle sammen.

Er helt sikker på at NRK har klart å flette god moral inn i dette også, den gråtende og ensomme mammaen finner lykken igjen (er hun den rømte dronningen tro), den bortskjemte og slemme gutten finner ut at det lønner seg å være snill, Kevin redder julen i begge verdenene og alle blir lykkelige innen 24.desember smile.png

Anonym poster: be34820209faa2df69fe90751ea5c335

Jeg tror vi alle kan gå litt i oss selv angående "den sleme og bortsemte gutten". Kanskje er det han som har det værst av alle. Kankje kan vi klare å rekke uten en hånd til slike som han. ELSK MEG MEST NÅR JEG FORTJENER DET MINST!

Serien er kjempe fin!

Skrevet

Hele familien liker den her. Spennende spennende ;-D

Skrevet

Kjedelig, og lite julestemning av den.

Anonym poster: 72c1f9b221410f96424ef6c29b8ce829

Skrevet

Liker den veldig godt, det samme gjør sønnen min på 6 år:)

Anonym poster: 28649a5dade9d0887b06129d6ee5f8f0

Skrevet

Liker den! Barnet mitt er foreløbig ikke interessert i tv.

Skrevet

Her ser vi den og liker den hele familien, unntatt minsten som er for liten til å skjønne den!

Skrevet

Her syns 2åringen at den var kjedelig og skummel, så har ikke sett så masse på den.

Anonym poster: e32ec6e7ccf8a9e5e376286e0bfacfd3

Skrevet

jenta mi på snart tre gråt og gråt når mora til den slemme gutten kjørte over snømannen han holdt på å lage.

Ellers liker vi den godt :P

Skrevet

Vi liker den, Vesla og jeg! :D Eneste jeg synes er bittelittegranne irriterende er at jeg føler at de har hermet etter Narnia...

Skrevet

Spesielt Bjarte Tjøstheim som familiefar! Akkrat dét hadde jeg aldri trodd jeg skulle se i en julekalender. Gutten med hovedrollen er også helt nydelig, synes jeg!

Skrevet

Både jeg og 4-åringen liker den :)

Anonym poster: d693a54ff391eaed485c8930dd04a7bd

Skrevet

Liker den kjenpegodt :) 2 åringen også :)

Skrevet

Liker den veldig godt. Og hei: Det er ganske åpenbart at serien prøver å få frem at peder krohn er et forsømt barn, med en mamma som ikke tar seg tid til ham: det er ingen 'dumme' barn i denne serien, bare en dum kjerring: 'heksa' randi krohn! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...