Gjest Hercule Poirot Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Idag har vi gått til innkjøp av kunstig juletre... Kosta 2000,- og ser veldig ut som ordentlig gran, men jeg kjenner jeg har litt delte følelser... Blir spennende å se hvordan det blir med lys og pynt. Dritt lei av skeive juletrær som mister halvparten av nålene mens det settes på fot og resten i løpet av 1. og 2. juledag... Andre som har bitt i det sure eplet?
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Nei, det blir nok lenge til vi gjør det gitt. har sett mange fine i plast da;) kjøper alltid stor edelgran, som ikke mister nåler og alltid ser ut som et tre fra donald
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 nei, ekte juletre her, bare gode erfaringer Anonym poster: caf4cf3541f090c62cc1a0fcc6c88646
Popelko Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Vi hadde plastikk når vi bodde i 3.etg., men nå kjøper vi edelgran. Ikke alltid det blir like rett og fint, men med pynt og lys blir det som regel veldig bra Også er det ingenting som slår lukta av et ordentlig juletre :-)
Foccacia Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Har hatt lyst selv, men mannen kommer aldri til å gå med på det
Guttaboys Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 For meg er det viktig med ekte tre, og det du beskriver som styr, det er for meg en stor del av julekosen. Jeg er veldig julete av meg, og ekte tre er et must!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 Vi hadde plastikk når vi bodde i 3.etg., men nå kjøper vi edelgran. Ikke alltid det blir like rett og fint, men med pynt og lys blir det som regel veldig bra Også er det ingenting som slår lukta av et ordentlig juletre :-) Har for lengst innsett at jeg må ha noen kvister, f.eks. i furu i ei krukke eller no', bl.a. for å få litt naturlig lukt... Tror det skal bli bra, jeg. :-)
Audix78 Skrevet 9. desember 2012 #8 Skrevet 9. desember 2012 Plastjuletre fungerer like greit som vanlig unntatt lukta da. Alltid fint og rett :-) Ingen bugs... og de 2000 kr har du tjent inn igjen fort koster jo det hvite ut av øya å kjøpe et ordentlig fint ekte juletre.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. desember 2012 #9 Skrevet 9. desember 2012 Hvor kjøpte du dette da? Jeg har til dags dato ikke sett et eneste plasttre som ser bra og ekte nok ut til at jeg vil ha det- og iallefall ikke til 2 lapper..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #10 Skrevet 9. desember 2012 Bytta til kunstig tre for 3-4 år siden. Har ikke angra. Ikke billig-tre da, kosta over 6.000 kroner. Fantastisk fint rett og slett. Syns de billigere kunstige trærne har plastikk-look. Ville aldri i verden valgt det. Anonym poster: 0cce258379a0b996bd7d8f3e884e6b31
Aiyanna Rose Skrevet 9. desember 2012 #11 Skrevet 9. desember 2012 Vi eier en del skog, så vi ordner oss tre selv. Men skal innrømme at det frister litt med plast-tre av og til, for å slippe alle nålene...
Gjest Hercule Poirot Skrevet 9. desember 2012 #12 Skrevet 9. desember 2012 Hvor kjøpte du dette da? Jeg har til dags dato ikke sett et eneste plasttre som ser bra og ekte nok ut til at jeg vil ha det- og iallefall ikke til 2 lapper.. På Plantasjen, faktisk. Siden det ikke kosta mer enn 2 lapper, så kan vi hive det om et par-tre år hvis vi absolutt ikke er fornøyd.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. desember 2012 #13 Skrevet 9. desember 2012 Plantasjen ja. Hmm. Egentlig er jeg veldig imot plast, synes det er småharry og lite stemningsfullt, men jeg haaaaaater alle smådyra om kommer inn med det ekte...
Gurine og gulla Skrevet 9. desember 2012 #14 Skrevet 9. desember 2012 Vi har plasttre av den enkle grunn at vi har en hund som er så vimsete og kommer borti alt, inkl. juletreet og da blir d nåler over alt. Ikke noe særlig når du har en liten en som krabber rundt på gulvet.
Nissefisen Skrevet 9. desember 2012 #15 Skrevet 9. desember 2012 Vi kjøpte plastikk i fjor. Så ikke helt poenget med å betale 400+ for ett tre som skulle stå i stuen i noen dager
Gjest cunning stunts Skrevet 9. desember 2012 #16 Skrevet 9. desember 2012 Nei, hadde heller stukket en gaffel i øyet.
soleia Skrevet 9. desember 2012 #17 Skrevet 9. desember 2012 Kjøper edelgran, men synes det er himla dyrt, så om eg hadde funne eit tre som såg ekte og skikkeleg ut hadde eg kanskje slått til, - kanskje. Det sit langt inne, og dei eg har sett til no har ikkje vore fine, men har ikkje sett slike dyre. (men då er sjølvsagt litt av poenget vekke)
det er berre mordi Skrevet 9. desember 2012 #18 Skrevet 9. desember 2012 Plastic fantastic her også Og det kosta mye mindre enn ditt, så det gjenstår å se hvor fantastic det blir, men det skjer bare ikke at jeg raver rundt for å kjøpe ekte tre, alene med en 3 åring som det ikke finnes bærehjelp i.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. desember 2012 #19 Skrevet 9. desember 2012 Er det dette; http://www.plantasjen.no/innrede/jul/5087d4199fb5ba2d02000401/kunstig-juletre ?
Honningmelon Skrevet 9. desember 2012 #20 Skrevet 9. desember 2012 Nå har vi hatt kunstig i noen år, men nå vil vi heller ha ekte tre. Er møkklei det plastikktreet.
GlemMegEi Skrevet 9. desember 2012 #21 Skrevet 9. desember 2012 Vi har også plastikk,hvertfall i år som vesla har begynt å krype bortover gulvet,vil ikke at hun skal putte barnåler i munnen og slikt.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 9. desember 2012 #22 Skrevet 9. desember 2012 Er det dette; http://www.plantasje...kunstig-juletre ? Jepp, det er dette, men det treet vi så på i butikken så mye finere ut enn dette bildet. På dette bildet ser det jo ut som om alle grenene heeeenger, og det gjorde de ikke på det treet vi så på i butikken.
Light of my life Skrevet 9. desember 2012 #23 Skrevet 9. desember 2012 Skjønner ikke greia med juletre. Klarer oss fint uten både ekte og plastikk!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #24 Skrevet 9. desember 2012 Vi skaffet oss plastikk tre for noen år siden, dette pga allergi. Men jeg syns igrunn det er veldig greit. Vi har valgt ett sort tre, for vi syns ikke de grønne plastikk trea er så fine, skal det være plast så skal det være plast.faktisk veldig fint. Anonym poster: 4cb7a57401cabbb7156daf8b7b73d329
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå