Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 ? Som kun er sammen pga barna, penger osv. Jeg er sammen utelukkende pga bosted og pengene. Den fine bilen jeg fikk, det fine huset og alle pengene han tjener, jeg hater selve mannen. Han er kjedelig og lat, jeg tør ikke si dette til noen da folk vil tenke jeg er gal, og kanskje jeg er litt gal som velger å bli med den mannen. Men drar jeg så ødelegger jeg livet til barna våre. Har ikke råd til en papp kasse å leie i denne byen, jeg kan ikke jobbe mer enn 50%, og det ene barnet har spes.behov og kan ikke bytte skole, så ja noen er tvunget til å være sammen for barnas skyld til de er voksne...:/ Trøster meg med at mannen er snill og god da! Anonym poster: 0ccae8649722e733cc5ba9413ff5e0ac
Gjest SprøstektLøk Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Hvordan kan du hate noen som er snill og god?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Hvordan kan du hate noen som er snill og god? Jeg anget på de ordene der! Han er SNILL mann. E Ups, og der kom nicket mitt frem også. Jupp, da er jeg rimelig sikker på en "venninne" her inne sier i fra til mannen sin som igjen sier dette til mannen min. Så da er fersket da. Jaja, god jul:P Anonym poster: 0ccae8649722e733cc5ba9413ff5e0ac
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Du er med andre ord prostituert. Sex for penger og meterielle goder. Anonym poster: 103497fef1b154e76023d0dafee875e1
:o) :o) :o) Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Å hate er et veldig sterkt ord! Høres merkelig ut at du hater en som du sier er snill. Kanskje du ikke elsker han, men hater?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Hvordan kan du hate noen som er snill og god? Jeg anget på de ordene der! Han er SNILL mann. E Anonym poster: 0ccae8649722e733cc5ba9413ff5e0ac
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 [quote name=) ) )' timestamp='1355074713' post='144816776] Å hate er et veldig sterkt ord! Høres merkelig ut at du hater en som du sier er snill. Kanskje du ikke elsker han, men hater? Han irriterer meg slik, er kanskje ikke hat da, men etter og ha irritert meg over han i 5 år så ( vært sammen i 8 år), så begynner jeg å bli "gal", men krangler ikke så mye nå, jeg prøver bare å unngå han. Anonym poster: 0ccae8649722e733cc5ba9413ff5e0ac
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. desember 2012 #8 Skrevet 9. desember 2012 Jeg gjorde. Også flyttet jeg. Hater han mer nå enn da, men jeg slipper å se han hver dag
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #9 Skrevet 9. desember 2012 men du har vel likt han en gang? for 8 år siden? Kanskje det ville vært lurt å prøvd parterapi, eller dra på en ferie bare dere to, og prøve å finne tilbake til de tingene du virkelig satte pris på hos han tidligere? evt en tur alene til psykolog? så du fikk en utenfra til å "se på saken"... Har det skjedd noe som har gjort at du sier du hater han? har han vært slem? utro? lat? uff... håper ikke venninda di ser denne tråden da.. og at hvis hun ser den, så holder hun kjeft... dette angår jo kun deg... så lenge du velger å ikke si noe til mannen så klart... Anonym poster: d4ab9101323a2aa5ef54ebb2fd75a30f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #10 Skrevet 9. desember 2012 Du høres steike rar ut som hater en snill og god mann spør du meg. Et langt ekteskap har høyder og dybder og må konstant jobbes med. Utifra ditt innlegg tror jeg dere ufør gå i parterapi. Vet ikke om du fortjener en snill og god mann...? Anonym poster: 61f87e180e4d4c4b8260d3185297d8a4
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #11 Skrevet 9. desember 2012 Du kan rapportere innlegget til moderator og be de slette det siden du glemte å være anonym så slipper "venninnen" din å se det og sladre videre:) Anonym poster: f44d43b06a3931a4c985e5f4114af6a7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #12 Skrevet 9. desember 2012 Jeg hater ikke mannen min, men han irriterer meg grenseløst. Vi har gått i familierådgivning og da hadde vi 2-3 gode måneder sammen i ettertid. Jeg har prøvd å få noen råd her inne, men da er alt tydeligvis min feil. Jeg mener problemene vi har bunner i at mannen tar meg for gitt og jeg føler meg da som den taperen. En taper som ikke er verd mer enn å sitte hjemme utenom jobb, og ta seg av unger og hjem. Jeg begynner faktisk å gråte når jeg skriver dette, for jeg føler meg ikke verdsatt i det hele tatt. Mannen min er ikke slem, men veldig ubetenksom.. Anonym poster: 4f58180adfd5ea62512a1327f071ea58
Gjest jule-Juliea Skrevet 9. desember 2012 #13 Skrevet 9. desember 2012 Så slem du er da! Som hater en snill og god mann! Som forsørger deg siden du tydeligvis ikke er så god med økonomi siden du ikke engang hadde hatt råd til en pappakasse! Huff han fortjener bedre. Stakkars mann! Barna fortjener et sett lykkelige foreldre deg også! At du klarer å dytte inn smileys i et så trist innlegg som dette, er for meg forunderlig og på grensen til manisk.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #14 Skrevet 9. desember 2012 Hater er et sterkt ord. Jeg hater ikke mannen min, men jeg forakter den han har blitt. Sur, sint, kritisk mann som hakker på meg (og delvis ungene) hele dagen og er aggressiv. Kaller meg teit, dum, ber meg holde kjeft alt mens ungene er tilstede. Misforstår meg med vilje for å få meg til å framstå som dum. Osv Dette preller av på meg nå og jeg venter bare på riktige øyeblikket for å dra. Samler styrke, for tilværelsen etterpå kommer til å bli et helvete med barnefordelingssak ol. Han har 'lovet' meg såpass... Anonym poster: ff115d55e61f4cc7ad2760466617fd55
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #15 Skrevet 9. desember 2012 Så slem du er da! Som hater en snill og god mann! Som forsørger deg siden du tydeligvis ikke er så god med økonomi siden du ikke engang hadde hatt råd til en pappakasse! Huff han fortjener bedre. Stakkars mann! Barna fortjener et sett lykkelige foreldre deg også! At du klarer å dytte inn smileys i et så trist innlegg som dette, er for meg forunderlig og på grensen til manisk. Og du sitter der på din høye hest som vanlig.. Anonym poster: 151713d723ce7c36d0a80b48cc3635cb
Gjest jule-Juliea Skrevet 9. desember 2012 #16 Skrevet 9. desember 2012 Så slem du er da! Som hater en snill og god mann! Som forsørger deg siden du tydeligvis ikke er så god med økonomi siden du ikke engang hadde hatt råd til en pappakasse! Huff han fortjener bedre. Stakkars mann! Barna fortjener et sett lykkelige foreldre deg også! At du klarer å dytte inn smileys i et så trist innlegg som dette, er for meg forunderlig og på grensen til manisk. Og du sitter der på din høye hest som vanlig.. Anonym poster: 151713d723ce7c36d0a80b48cc3635cb Sitter i sofaen. Men jeg reagerte på formuleringen her. Syntes dette var fælt å skrive om en mann som er god og snill og forsørger sin kone og hat er det han får tilbake av henne. Det reagerer jeg sterkt på ja! Da er det bedre å være fattig og aleneforsørger og lære barna at man fortjener å være lykkelig, å ikke gi de skyldfølelsen de lett får av å vite at mamma hater pappa, men er sammen med han for vår skyld. Høy hest eller ikke! For et ansvar å gi til barn som skjønner mye mer enn man selv som voksen tror.
Musemorbr / Skrevet 9. desember 2012 #17 Skrevet 9. desember 2012 Jeg har rapportert, på grunnlag av hi sin glipp. Ikke for hennes del, men for barna. Det er snart jul.
Tigerpote Skrevet 9. desember 2012 #18 Skrevet 9. desember 2012 Herregud så vrange dere er damer! Det går fint an å "hate" en mann eller et annet menneske selv om personen er snill og god. Man kan mislike vedkommede, eller kjærligheten i et parforhold har blitt borte. Og det er ikke bare å gå fra alt når man har barn og store materielle verdier. Faktisk!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #19 Skrevet 9. desember 2012 Så slem du er da! Som hater en snill og god mann! Som forsørger deg siden du tydeligvis ikke er så god med økonomi siden du ikke engang hadde hatt råd til en pappakasse! Huff han fortjener bedre. Stakkars mann! Barna fortjener et sett lykkelige foreldre deg også! At du klarer å dytte inn smileys i et så trist innlegg som dette, er for meg forunderlig og på grensen til manisk. Og du sitter der på din høye hest som vanlig.. Anonym poster: 151713d723ce7c36d0a80b48cc3635cb Sitter i sofaen. Men jeg reagerte på formuleringen her. Syntes dette var fælt å skrive om en mann som er god og snill og forsørger sin kone og hat er det han får tilbake av henne. Det reagerer jeg sterkt på ja! Da er det bedre å være fattig og aleneforsørger og lære barna at man fortjener å være lykkelig, å ikke gi de skyldfølelsen de lett får av å vite at mamma hater pappa, men er sammen med han for vår skyld. Høy hest eller ikke! For et ansvar å gi til barn som skjønner mye mer enn man selv som voksen tror. For det første så var det ikke meningen det skulle være et smiley der, hvem henger seg oppi i slikt da?? Siden du reagerer på det så kanskje du selv er manisk?? what?! Jøye meg, jeg har et barn med spes.behov så derfor jobber jeg redusert, har du et barn med spes.behov å jobber 100? hvis ikke synes jeg du skal holde munnen din pent lukket!!!! idiot Anonym poster: 0ccae8649722e733cc5ba9413ff5e0ac
Gjest jule-Juliea Skrevet 9. desember 2012 #20 Skrevet 9. desember 2012 Så slem du er da! Som hater en snill og god mann! Som forsørger deg siden du tydeligvis ikke er så god med økonomi siden du ikke engang hadde hatt råd til en pappakasse! Huff han fortjener bedre. Stakkars mann! Barna fortjener et sett lykkelige foreldre deg også! At du klarer å dytte inn smileys i et så trist innlegg som dette, er for meg forunderlig og på grensen til manisk. Og du sitter der på din høye hest som vanlig.. Anonym poster: 151713d723ce7c36d0a80b48cc3635cb Sitter i sofaen. Men jeg reagerte på formuleringen her. Syntes dette var fælt å skrive om en mann som er god og snill og forsørger sin kone og hat er det han får tilbake av henne. Det reagerer jeg sterkt på ja! Da er det bedre å være fattig og aleneforsørger og lære barna at man fortjener å være lykkelig, å ikke gi de skyldfølelsen de lett får av å vite at mamma hater pappa, men er sammen med han for vår skyld. Høy hest eller ikke! For et ansvar å gi til barn som skjønner mye mer enn man selv som voksen tror. For det første så var det ikke meningen det skulle være et smiley der, hvem henger seg oppi i slikt da?? Siden du reagerer på det så kanskje du selv er manisk?? what?! Jøye meg, jeg har et barn med spes.behov så derfor jobber jeg redusert, har du et barn med spes.behov å jobber 100? hvis ikke synes jeg du skal holde munnen din pent lukket!!!! idiot Anonym poster: 0ccae8649722e733cc5ba9413ff5e0ac Snakker ikke så mye om din stillingsprosent her, mer det at du faktisk bor med en mann du misliker veldig, veldig sterkt! Klart jeg henger meg opp i hvordan du skriver siden dette er et forum man leser og ikke prater. og smileys i et slikt innlegg hører da ingensteds hjemme. Jeg er ingen idiot jeg ville aldri utsatt mitt barn for det ansvaret du gir nemlig.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #21 Skrevet 9. desember 2012 Håper noen kan slette dette innlegget snart. Jeg skrev i sinnets hete, angrer på at jeg skrev det. Jeg høres nok helt gal ut siden jeg hater mannen min, men at jeg er lei er nok et bedre uttrykk. Anonym poster: 0ccae8649722e733cc5ba9413ff5e0ac
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #22 Skrevet 9. desember 2012 Så slem du er da! Som hater en snill og god mann! Som forsørger deg siden du tydeligvis ikke er så god med økonomi siden du ikke engang hadde hatt råd til en pappakasse! Huff han fortjener bedre. Stakkars mann! Barna fortjener et sett lykkelige foreldre deg også! At du klarer å dytte inn smileys i et så trist innlegg som dette, er for meg forunderlig og på grensen til manisk. Og du sitter der på din høye hest som vanlig.. Anonym poster: 151713d723ce7c36d0a80b48cc3635cb Sitter i sofaen. Men jeg reagerte på formuleringen her. Syntes dette var fælt å skrive om en mann som er god og snill og forsørger sin kone og hat er det han får tilbake av henne. Det reagerer jeg sterkt på ja! Da er det bedre å være fattig og aleneforsørger og lære barna at man fortjener å være lykkelig, å ikke gi de skyldfølelsen de lett får av å vite at mamma hater pappa, men er sammen med han for vår skyld. Høy hest eller ikke! For et ansvar å gi til barn som skjønner mye mer enn man selv som voksen tror. For det første så var det ikke meningen det skulle være et smiley der, hvem henger seg oppi i slikt da?? Siden du reagerer på det så kanskje du selv er manisk?? what?! Jøye meg, jeg har et barn med spes.behov så derfor jobber jeg redusert, har du et barn med spes.behov å jobber 100? hvis ikke synes jeg du skal holde munnen din pent lukket!!!! idiot Anonym poster: 0ccae8649722e733cc5ba9413ff5e0ac Snakker ikke så mye om din stillingsprosent her, mer det at du faktisk bor med en mann du misliker veldig, veldig sterkt! Klart jeg henger meg opp i hvordan du skriver siden dette er et forum man leser og ikke prater. og smileys i et slikt innlegg hører da ingensteds hjemme. Jeg er ingen idiot jeg ville aldri utsatt mitt barn for det ansvaret du gir nemlig. Ansvar? Barna har det jo fint, vi har aldri kranglet foran barna, det eneste de ikke ser mye av er av vi "er kjærester" holder i hendene etc. Ellers er vi som hvilken som helst familie. Vi går lange turer i skogen, vi drar på hytta, vi drar til syden, vi besøker venner, vi besøker en fantastisk familie på begge sider, vi gå på kino ja alt en normal familie gjør med mor og far. Barna er lykkelige, sosiale og glade barn. Så hvilket ansvar gir jeg dem? ut dyp takk. Anonym poster: 0ccae8649722e733cc5ba9413ff5e0ac
Gjest jule-Juliea Skrevet 9. desember 2012 #23 Skrevet 9. desember 2012 Så slem du er da! Som hater en snill og god mann! Som forsørger deg siden du tydeligvis ikke er så god med økonomi siden du ikke engang hadde hatt råd til en pappakasse! Huff han fortjener bedre. Stakkars mann! Barna fortjener et sett lykkelige foreldre deg også! At du klarer å dytte inn smileys i et så trist innlegg som dette, er for meg forunderlig og på grensen til manisk. Og du sitter der på din høye hest som vanlig.. Anonym poster: 151713d723ce7c36d0a80b48cc3635cb Sitter i sofaen. Men jeg reagerte på formuleringen her. Syntes dette var fælt å skrive om en mann som er god og snill og forsørger sin kone og hat er det han får tilbake av henne. Det reagerer jeg sterkt på ja! Da er det bedre å være fattig og aleneforsørger og lære barna at man fortjener å være lykkelig, å ikke gi de skyldfølelsen de lett får av å vite at mamma hater pappa, men er sammen med han for vår skyld. Høy hest eller ikke! For et ansvar å gi til barn som skjønner mye mer enn man selv som voksen tror. For det første så var det ikke meningen det skulle være et smiley der, hvem henger seg oppi i slikt da?? Siden du reagerer på det så kanskje du selv er manisk?? what?! Jøye meg, jeg har et barn med spes.behov så derfor jobber jeg redusert, har du et barn med spes.behov å jobber 100? hvis ikke synes jeg du skal holde munnen din pent lukket!!!! idiot Anonym poster: 0ccae8649722e733cc5ba9413ff5e0ac Snakker ikke så mye om din stillingsprosent her, mer det at du faktisk bor med en mann du misliker veldig, veldig sterkt! Klart jeg henger meg opp i hvordan du skriver siden dette er et forum man leser og ikke prater. og smileys i et slikt innlegg hører da ingensteds hjemme. Jeg er ingen idiot jeg ville aldri utsatt mitt barn for det ansvaret du gir nemlig. Ansvar? Barna har det jo fint, vi har aldri kranglet foran barna, det eneste de ikke ser mye av er av vi "er kjærester" holder i hendene etc. Ellers er vi som hvilken som helst familie. Vi går lange turer i skogen, vi drar på hytta, vi drar til syden, vi besøker venner, vi besøker en fantastisk familie på begge sider, vi gå på kino ja alt en normal familie gjør med mor og far. Barna er lykkelige, sosiale og glade barn. Så hvilket ansvar gir jeg dem? ut dyp takk. Anonym poster: 0ccae8649722e733cc5ba9413ff5e0ac De må da merke at du ikke er lykkelig? Eller er du en så god skuespiller? Kanskje du ikke vet hva hat er. For om man hater en person klarer man da ikke å gå på kino sammen, leke lykkelige ++++ Det kan umulig være sunt. Men for all del om dette funker for deg å leve med en mann du hater og fake hver eneste dag resten av ditt liv og spiller så godt at verken mann eller barn merker noe er jo det imponerende.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #24 Skrevet 9. desember 2012 Hvorfor dytter du tråden? Vi andre lot den forsvinne ned på lista. Er du ikke redd for venninna likevel? Anonym poster: a4f5ca40be0cdd3dc53f663ce4e62d92
Elsker livet Skrevet 9. desember 2012 #25 Skrevet 9. desember 2012 Ikke bry deg lengre om dette innlegget. Jeg oppfatter det som noe du hadde skrevet i frustrasjon. Noen du ikke mener helt, men der du svartmalte helt og overdrev. Du hadde jo aldri tenkt at dette skulle komme frem annet enn som en tilfeldig anonym. Prøv å ikke tenke mer på det, eller dytte det opp. Så får vi håpe det blir slettet så snart som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå