Gå til innhold

NETTBRETT! Trenger litt hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaa, jeg roper! Skal kjøpe nettbrett til min kjære til jul, tenkte jeg, men er ikke helt med på å legge ut ekstra kroner kun pga produktet heter iPad, for å si det sånn... syns de blir litt dyre, men så vet jeg ikke helt hvilke andre som er bra. Har sett noen som får positiv omtale og som har ok pris, men tør liksom ikke bare hoppe på et tilbud. Lurer på om den ene het Nexus ett eller annet :P Nettbrettet kommer til å bli brukt til å spille spill og surfe på nettet, mer komplisert tror jeg neppe det blir brukt :D Noen som har et nettbrett å anbefale, som de har testet selv og vet har god kvalitet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og.. 3G og/ eller wi-fi? Forskjell? Er litt grønn....vi har trådløst nett, er det nok med wi-fi da? Eller har man da ikke mulighet til å bruke det utenfor huset? Jaddaaa, jeg har ikke peiling :D

Skrevet

Jeg kan kun anbefale det nettbrettet jeg bruker Ipad ( den første). Har kun wi-fi da jeg kun bruker den hjemme og har ikke noe behov for 3G. Bruker iphonen når jeg er ute for å koble meg på 3G nettet. Jeg har også en laptop, men denne har jeg ikke brukt siden jeg fikk Ipaden min:p

Jeg kjøpte nok ipad, kun for merket:)

Skrevet

Jeg vet jo at mange iPader er bra :) Fint du klarer deg godt uten 3G, ser flere er uten dette. Hvor stor er skjermen? Lurer veldig på Google Nexus 7, selv om denne kun er 7", for den har nesten 10 timer batteritid og 32GB. Noen som har vært borti denne?

Skrevet

Kjøp iPad, du får ikke noe bedre for pengene uansett & garantert en fornøyd mann ;)

Skrevet

Jeg har ikke råd tll å bruke så mye penger på noe som hovedsaklig blir brukt til spill, altså ;) Fornøyd kjerring får jeg nok uansett ;)

Skrevet

Men Snuppi06, hvorfor mener du at ipad er bedre? Hva er bedre med den? Den jeg har lest om, google nexus 7, skal være innmari god på spill, er rask på nettet og har dobbelt lagringsplass i forhold til en ipad..så...tja...

Skrevet

Heldige jenta di, jeg ønsker meg også nettbrett. Har lagt min elsk på en hvit samsung galaxy, men er som deg ganske grønn på dette og synes bare den ser lekker ut ;)

Skrevet

Etter det jeg har lest så skal nok Samsung være ganske bra, ja, så hadde jeg kunnet spandere mer, hadde jeg nok kjøpt et slikt :) Nettopp fått samsung smarttelefon, og digger den, så tenker at de har nok bra kvalitet på nettbrett også. Men de er ganske dyre da. Litt teit å bruke masse penger på gaver når vi sparer til ivf hehehe... men kona har bursdag første juledag, så noe litt flott må hun jo få også, og ønsker seg innmari nettbrett, da :) Håper du får en samsung til jul, da, bumblebee ;)

Skrevet

Så at tv2 hjelper deg hadde test på nettbrett for ikke lenge siden, par uker siden kanskje? Jeg fulgte ikke så godt med, men du finner sikkert resultatet av testen på hjemmesiden deres:) Kanskje du blir litt klokere hvertfall:)

Skrevet

Ja, jeg kikka på den testen, og det nettbrettet jeg tenker på fikk ganske gode karakterer der, selv om den lå langt fra topp. Leste også kommentarene som var skrevet der. Tror nok jeg kommer til å ende opp med en google nexus, skal se på en i butikken en dag, da får jeg se hvor stort 7 tommer egt er....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...