Gå til innhold

Når jeg var liten lekte jeg med pollypocket men,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde også noe som minnet om pollypocket bare det var dyr i stede for mennesker noen som husker hva det her?

Anonym poster: 33b9226205e56ae2d95733c01500dcd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonym poster: 33b9226205e56ae2d95733c01500dcd9

Skrevet

Den gang da, hver gang når!

Skrevet

Var ikke det også polly pocket da? Mener det het det selv om det var dyr istedet for mennesker jeg... Får man kjøpt polly pocket noen steder nå om dagen?

Skrevet

Var ikke det også polly pocket da? Mener det het det selv om det var dyr istedet for mennesker jeg... Får man kjøpt polly pocket noen steder nå om dagen?

Ja, jeg har jobbet mange år i lekebutikk, og da jeg sluttet tidligere i år var det fortsatt plenty av Polly Pocket å få kjøpt:=) Tror vi solgte de de seks årene jeg jobbet i bransjen. Men Polly Pocket nå er jo ikke som det jeg lekte med da jeg var liten. Dukkene og tilbehøret er mye større, og det selges ikke lenger disse små "skrinene" som var som miniatyrdukkehus når du åpnet det:-( Det var jo knallgøy å leke med.

Anonym poster: dd8864222bfa675437566d0b2b428f33

Skrevet

Sylvanien family kanskje?

Anonym poster: 3240fb8cd715c690aafdde61131a87f3

Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Å, polly pocket <3 Husker jeg elska den serien. Søkte opp på google nå og fant mange av skrina jeg hadde, i tillegg til huset til askepott, slottet ti laskepott og et udnervannsslott. Får nesten lyst til å dra hjem til mamma og finne dem frem. Haha :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...