Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Jeg ønsker meg dette: Ipad Warm and coosy pledd sånn med elektrisk varme! Body Shop produkter Nytt gulvteppe til stuen gavekort på klesbutikker slik at jeg kan handle på januarsalg! Rosendahl vannglass Og for all del ikke duker, pyntestasj, teposer etc ala unyttige ting! Anonym poster: 87ccda75c7e24234aebaa8a84d4b5f10
Oktoberbarnetmitt Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 (endret) Fine ønsker. Jeg ønsker meg massasje, fotbehandling, og litt mer av et servise jeg samler på. Det siste vet jeg at jeg får... Massasje og fotbehandling går an å kjøpe gavekort på. Og det gjør jeg til julegaver istedet for alle mulige pynteting som man får alt for mye av. Endret 9. desember 2012 av Oktoberbarnetmitt
Popelko Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Jeg blir veldig glad for pynteting osv jeg da, alltids noe som kan byttes ut Og de som evnt kjøper sånne ting til meg vet hva slags stil jeg har. Ellers synes jeg det er greit med sengesett, vin, kjøkkenutstyr som må byttes ut, bruksting som lys, servietter, duftolje osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå