Gå til innhold

Flere her som føler forholdet til mannen er helt PERFEKT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører om så mange "rare" forhold her inne. Finnes det noen som føler at de har funnet en mann som er 100% perfekt for seg, og som føler forholdet går på skinner?

Her i huset har vi kommet inn i en "rutine" på husarbeid, tid med sønnen og andre ting slik at det går på skinner :-) Kanskje litt kvalmt å si dette, men jeg mener jeg har funnet drømmemannen for meg, og vi har gjensidig respekt og tillit til hverandre. Jeg elsker han med hele meg, og føler at livet er helt perfekt med ferdig utdannelse, hus, to biler, en flott sønn og fin øvrig familie. Det som kommer som en bonus er at vi har romslig økonomi som gjør at ting går rundt uten store bekymringer. Vi er langt ifra rik med en inntekt på 40000 i mnd, men jeg føler det er mer enn nok med de utgiftene vi har. Gleder meg til å få et barn til med han! :-D

Anonym poster: 1a83112eb78acceb3b5a5968b0c46989

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alle som opplever svik, krangling og urettferdighet nei. Heldigvis så tror jeg vi er flere som har det bra, enn dårlig. Det dårlige er vel det som skinner igjennom da det er det man trenger å snakke om :)

Jeg har møtt mannen jeg skal og vil dele livet mitt med. Endelig :) han er fantastisk, og for første gang i mitt liv er jeg sammen med en mann jeg VIL være sammen med på alle plan!

Vi har samme verdier og de samme ønskene for forholdet.

Å det fungerer utrolig bra :)

Skrevet

Jepp. :-) å mere til av det jg definerer som en perfekt mann. :-) elsker han av hele mitt hjerte å mulig vi venter en liten også. spennende. :-)

Skrevet

Vi har det ikke perfekt, men det meste er stort veldog, veldig bra. Vi passer veldig godt sammen, liker å være med hverandre, er kjempegode venner samtidig som vi er kjærester. Har det innmari morsomt sammen med han :) Vi er enige om det meste når det gjelder barna, hva vi vil ha av interiør osv.. Han er drømmemannen for meg :-)

Skrevet

Jeg føler selv vi har det kvalmende perfekt. Vi har romslig økonomi, alt materielt vi kan ønske oss, og har vi det ikke så kjøper jeg det. Mannen min er fremdeles like spennede. Barna er flotte selv om de roter noe sinnsykt til tider, og krangler. Vet mange skullle ønske de hadde det som meg, spesielt økonomisk og harmonisk. Men det skremmer dem å ha den type forhold vi har med at mannen er overhodet og bestemmer. Men det er nettopp det som gjør at dynamikken mellom oss er så bra, og at det er en sensuell spenning mellom oss hele tiden. Vi har også samme livssyn.

Skrevet

Tja, så godt som, hvertfall. Ingen mennesker er perfekte, og "perfekt" er ikke noe statisk som bare ER hele tiden.

De fleste krangler jo litt, og man kan ha både gode og dårlige dager.

Men jeg føler vi har det veldig bra, og at mannen er perfekt for MEG, til "mitt bruk". :)

Skrevet (endret)
Jeg hører om så mange "rare" forhold her inne. Finnes det noen som føler at de har funnet en mann som er 100% perfekt for seg, og som føler forholdet går på skinner? Her i huset har vi kommet inn i en "rutine" på husarbeid, tid med sønnen og andre ting slik at det går på skinner :-) Kanskje litt kvalmt å si dette, men jeg mener jeg har funnet drømmemannen for meg, og vi har gjensidig respekt og tillit til hverandre. Jeg elsker han med hele meg, og føler at livet er helt perfekt med ferdig utdannelse, hus, to biler, en flott sønn og fin øvrig familie. Det som kommer som en bonus er at vi har romslig økonomi som gjør at ting går rundt uten store bekymringer. Vi er langt ifra rik med en inntekt på 40000 i mnd, men jeg føler det er mer enn nok med de utgiftene vi har. Gleder meg til å få et barn til med han! :-D Anonym poster: 1a83112eb78acceb3b5a5968b0c46989

Ja jeg. Forholdet vårt er helt perfekt, eller perfekt nok for meg/oss. Akkurat sånn jeg vil ha det. Kunne ikke hatt en bedre samboer. Vi er sjelevenner og bestevenner og utfyller hverandre utrolig bra. Har ingenting å klage på...

Endret av Scania
Skrevet

Tja, så godt som, hvertfall. Ingen mennesker er perfekte, og "perfekt" er ikke noe statisk som bare ER hele tiden.

Men jeg føler vi har det veldig bra, og at mannen er perfekt for MEG, til "mitt bruk". smile.png

Jeg vil si at det er lov å si at en har det perfekt selv om man har noen dårlige dager. Jeg syns det er perfekt med noen uoverenstemmelser innimellom. Ellers hadde det kanskje blitt kjedelig?

Skrevet

Men jeg føler vi har det veldig bra, og at mannen er perfekt for MEG, til "mitt bruk". smile.png

Jeg vil si at det er lov å si at en har det perfekt selv om man har noen dårlige dager. Jeg syns det er perfekt med noen uoverenstemmelser innimellom. Ellers hadde det kanskje blitt kjedelig?

Ja, det hadde ikke vært "perfekt" om alt hadde vært perfekt hele tiden! ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg tror kanskje mine forventninger før i tida var mye mer omkring hvor perfekt alt skulle være. Men siden jeg ikke har de samme ønsker og forventninger lenger, er det mye lettere å anerkjenne nettopp "her og nå" som fullkomment.

Selv er jeg ikke perfekt, og mannen er jo også bare en feilbarlig person som alle andre. Men to ufullkomne kan likevel berøre fullkommenhet, som forfatteren EM Forster formulerer det, fordi kjærlighet er fullkommenhet.

Men "perfekte forhold" - tja, fins de? Når man er nyforelska er forholdet alltid perfekt, det. Fordi tilstanden gjør deg euforisk. Nå syns jeg etter 3-4 år at jeg ikke lenger har euforien med meg, men en stor takknemlighet til samboeren min for at nettopp han er del av livet mitt, og for alle hans gode egenskaper.

Skrevet

Ikke perfekt, men veldig veldig bra! For å få det perfekt måtte han likt å spille og synge sammen, det er noe jeg savner, og gjerne vært mindre glad i bruke bil overalt, det frustrerer meg litt innimellom. I forhold til ungen, dyrene og husarbeid er vi veldig enige, ingen konflikter der.

Mer romslig økonomi hadde vært fint, men det ser jeg ikke på som en komponent i forholdet vårt.

Anonym poster: a5abe52c18b8a299318472c36c57558a

Skrevet

Vi utfyller hverandre på godt og ondt, har de samme verdiene i livet, ler mye sammen, kommuniserer bra, og vi tåler å krangle og diskutere litt uten at det blir ett helvete. Vi er stort sett enige ang oppdragelse, hvem som har hvilket ansvar innad i familien(hustell, bil, mat, rydding osv). Og vi elsker hverandre:-) Alle dager er ikke like enkle, men man får til det man vil. Så selv om ikke alt er kvalmende perfekt hele tiden, vil jeg absolutt si vi er lykkelige sammen, selv i både godt og ondt:-) Så nei det går ikke alltid på skinner, men jeg har funnet min perfekte mann fordet:-)

Skrevet

Vi har et kjempeflott liv sammen, men perfekt vil jeg si det aldri kan bli. Og jeg tror heller ingen forhold er perfekte. Men har man respekt, tilit, kjærlighet og er snille med hverandre har man egentlig alt man trenger. Så kanskje vi egentlig har et perfekt forhold. :)

Skrevet

Perfekt for oss, og det blir bare mer og mer perfekt etter hvert jeg hører hva folk har å stri med i forholdene sine... Perfect match her i huset :)

Skrevet

Vi er perfekt for hverandre i hvertfall, og har det utrolig godt sammen. :)

Skrevet

Nei, vi krangler mye og jeg elsker han ikke. Likevel er jeg ikke sjalu eller skulle ønske jeg var i deres situasjon, jeg er ingen svak kvinne, tvert om, jeg tenker bare litt egoistisk samt ikke siden vi har barn. Jeg ønsker ikke å leve med noen mann, men alene da jeg trives best med å IKKE ta hensyn til noen andre! Kun barna.

Anonym poster: 06ae6b9abe59aaf8ff254ef759a0195c

Skrevet

Nei, vi krangler mye og jeg elsker han ikke. Likevel er jeg ikke sjalu eller skulle ønske jeg var i deres situasjon, jeg er ingen svak kvinne, tvert om, jeg tenker bare litt egoistisk samt ikke siden vi har barn. Jeg ønsker ikke å leve med noen mann, men alene da jeg trives best med å IKKE ta hensyn til noen andre! Kun barna.

Er forresten heller ikke spesielt interessert i sex eller å dele ting med noen heller. Er ganske sær der, men jeg er avhenger av venner da, siden jeg er sosialt, veldig faktisk. Men mann kan jeg fint klare meg uten, men ikke økonomisk nå da:P

Skrevet

Hva er det som er perfekt? :)

For meg så har jeg funnet den mann som er perfekt for meg. Vi utfyller hverandre på flere punkter og har det gøy sammen.

Det er dager hvor vi kan være irritable og grinete men en ting vi ikke gjør; Vi krangler ikke. Vi har aldri kranglet og vi kjenner hverandre så godt at vi vet når den andre har en dårlig dag/er slitne osv.

De som sier; å krangle er sunt, har ikke levd i forhold hvor det ikke er grunn til å krangle Vi kan være uenige og diskutere men krangler ikke.

Uansett, vi lever et godt liv med to barn, eget hus, to biler og bikkje.

Skrevet

Ja, vi har det veldig bra sammen, ville ikke forandret på noe :)

Skrevet

Jeg vil ikke sette ordet perfekt på det, da det føles unaturlig for meg å beskrive et forhold slik.

Men jeg mener jeg har funnet en fantastisk mann for meg, som har alle de viktigste kvalitetene. Vi bor ikke i et stort, flott hus, men en ok bolig leilighet i en(dessverre) dyr by.

Vi har to barn sammen og opplevd mye sammen. Det fineste jeg kan opplever, er faktisk at på tross av våkenetter og trass, lite sex/tid for hverandre- er forholdet på en måte bedre enn noensinne.

Jeg føler meg privilegert og heldig! Men det tror jeg han er òg;-)

Anonym poster: 75e34c313b123628ca5503c211505703

Gjest Flora med nr 3 <3
Skrevet

Vi har det helt perfekt :) Akuratt sånn vi vil ja det !

Skrevet

Jeg og samboer har det veldig fint! Vi har vært igjennom og opplevd så masse sammen, og vi har snart 2 barn sammen. Kan snakke om alt, på godt og vondt! Det er perfekt for meg <3

Skrevet

Bestemor gav meg to råd i kjærligheten;

- Finn en mann som er snill

- De gode dagene skal alltid være flere av enn de dårlige

Jeg er bare lei meg for at hun aldri fikk møte han som nå er mannen min. Jeg elsker han høyere enn alt, selv om vi går hverandre på nervene innimellom :-)

Anonym poster: 4284bb99a26be7244dedfc63a103bbd3

Skrevet

Ja, jeg føler at jeg har truffet riktig mann for meg og at vi har et godt forhold:) Men paradoksalt nok skaper dette en del problemer med frykt/angst hos meg for at noe skal ramme oss. Har vel i perioder vansker med å "ha det godt" med god samvittighet. Er da inne i tankegang ala "siden vi har det så bra nå så må jo noe skje med oss, noe må gå galt!" Noe av det jeg bekymrer meg for:

- At det skal skje noe med noen av de to barna våre (eller det jeg har i magen)

- At en av oss to skal bli alvorlig syk/skadet/dø

- At mannen min slutter å være glad i meg/blir forelsket i noen annen/utroskap

Anonym poster: c6d308ea4acee14bc926ea367e924042

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...