Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Alt stoppet opp.. Det var litt mere tak i kynnerne enn til vanlig og over mange timer kom de me 3 min mellomrom. Eneste at de ikke var smertefulle. Kjentes også ut som babyen jobbet seg nedover i mellomtiden.. Noen med lignende erfaringer? Håper det virkelig skjer noe snart. Er andregangs og vil treffe babyen nå Anonym poster: 4b3b565fe949d24fe3e4b2b125633119
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Med min andre og tredje hadde jeg nok mange sånne opplevelser. Når riene startet på ordentlig, var jeg ikke i tvil. Det var klare, ordentlige smerter som jeg kjente igjen fra første fødsel. Med andremann gikk det ganske fort, og det ble skikkelig tak i riene fort. Med tredjemann fikk jeg bare små "stikk" en stund som bygget seg opp. Men ingen tvil da heller, for det er helt annereldes enn kynnere. Lykke til!
ma(G)ma med to små :) Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Jeg hadde flere slike netter. Hver gang vi hadde hatt sex den siste tiden (og jeg var stormkåt hele svangerskapet ) fikk jeg slike små-rier over flere timer. En natt var de så regelmessige og sterke at jeg pakket ferdig fødebagen og var på på vei til å vekke mannen, men da roet det seg. Til slutt begynte riene klokken 6 en morgen, og holdt på forsiktig i 18 timer før jeg faktisk valgte å reise inn til føden. Jeg var fortsatt ikke sikker på at det var ekte rier, men hadde faktisk 6 cm åpning og fikk fødestue med en gang Jeg var også andregangs. De gjør nok en jobb de småriene, selv om det er irriterende. Hvor lenge er det til termin? Og i hvilken uke fødte du førstemann?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Har termin om to dager og min første kom på terminen! Med nr 1 gikk jeg med rier i nesten 30 timer, men alt føles litt annerledes denne gangen. Spennende er det hvertfall Anonym poster: 4b3b565fe949d24fe3e4b2b125633119
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå