Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Jeg jeg blitt sjarmert av en annen mann. Kjenner hjertet begynner å banke når har er nær. Kjenner jeg blir flirete. Jeg kan sitte å prate med han og tiden flyr av sted. Jeg er på nippen til å bli forelsket. Jeg elsker mannen og barna min over alt på jord. Det at man er i et forhold hindrer ikke følelsene å løpe litt løpsk. Ingen får vite noe. Dette er min lille hemmelighet. Jeg vil aldri gjøre noe jeg ikke kunne gjøre i mannens åsyn. Jeg vil aldri være utro. Akkurat nå nyter jeg følelsen, og lar det være med det. Anonym poster: 59c43781843bd3fab2e7d332364bd8b0
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Hold deg unna. Tenk alltid motsatt, hadde du likt det om det var mannen din? Jeg står i motsatt situasjon og det er ikke mye gøy. Anonym poster: 5c1397fc984bb6b0b70cccb5a2f39fb5
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Det er jo helt normalt å bli betatt av andre i løpet av et langt liv. Dette har i hvert fall jeg fått vite siden jeg var liten. Mamma fortalte meg at hun har hatt gode følelser ovenfor andre menn også, men at det er pappa hun elsker, og har aldri gjort noe med følelsene mine. Derfor ble jeg aldri skremt da det skjedde meg, og jeg følte ikke noe trang til å gjøre noe med mine følelser. Jeg tok til og med min mann på fersken, da han begynte å snakke litt ekstra om en annen dame, men jeg lo litt av det, og vi elsker hverandre. Jeg har fått vite at alle mine gode venner, foruten om ei, har hatt følelser for en annen mann iløpet av sitt liv. Anonym poster: 8b2878f799d4665bb20473580fc5df6c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Hold deg unna. Tenk alltid motsatt, hadde du likt det om det var mannen din? Jeg står i motsatt situasjon og det er ikke mye gøy. Anonym poster: 5c1397fc984bb6b0b70cccb5a2f39fb5 Som jeg skrev. Dette er min lille hemmelighet, og jeg vil aldri gjøre noe jeg ikke kan gjøre foran øynene på mannen. Kommer til å holde fingrene av fatet.. Anonym poster: 59c43781843bd3fab2e7d332364bd8b0 Anonym poster: 59c43781843bd3fab2e7d332364bd8b0
Gjest Malore Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Det er vanlig:) Har hatt det jeg og...
<3 2G <3 Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Jeg og, flere ganger. en i flere år nå, men hadde ikke fikset et forhold til han uansett. Og elsker mannen min.
<3 2G <3 Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 Det er vanlig:) Har hatt det jeg og... Fryktelig så enige vi er i dag
Gjest Malore Skrevet 9. desember 2012 #8 Skrevet 9. desember 2012 Det er vanlig:) Har hatt det jeg og... Fryktelig så enige vi er i dag Ja, men det går nok over:p Snart krangler vi så busta fyker så vi får nyte det så lenge det varer;)
<3 2G <3 Skrevet 9. desember 2012 #9 Skrevet 9. desember 2012 Det er vanlig:) Har hatt det jeg og... Fryktelig så enige vi er i dag Ja, men det går nok over:p Snart krangler vi så busta fyker så vi får nyte det så lenge det varer;) Hehe, sikkert
Elsker livet Skrevet 9. desember 2012 #10 Skrevet 9. desember 2012 Helt normalt å bli sjarmert og kjenne en litt kriblende følelse overfor andre. Men man bør ikke nyte det syns jeg. Man bør skyve tankene bort og fysisk gjøre det man kan for å unngå dette mennesket. Lar man seg selv dyrke følelsene har man gått for langt. Jeg mener utroskap starter i hjertet.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. desember 2012 #11 Skrevet 9. desember 2012 Helt normalt, og helt greit. Men pass på så du ikke lar det ta overhånd, at det ikke blir viktigere enn det du har. Dyrker man slikt, kan det utvikle seg, så det er bedre å prøve å snu "godfølelsene" man får av slikt og heller piffe opp samlivet med den man er sammen med. Gresset er nemlig grønnest der man vanner det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå