Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Ritz kjeks med tine kremost blir jeg såååå dårlig i magen dagen etterpå. Skikkelige magekrampe og diaré!! Tre ganger på rad har det skjedd og aldri før det. Hva er det jeg ikke tåler? Reagerer ikke på andre melkeprodukter eller andre hveteprodukter.. Hjelp! Anonym poster: a3deda23a9a7b7f7734cad44b177de3a
<3 2G <3 Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Ritzkjeks er stappfullt av transfett, jeg får løs mage av slike.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Å- kanskje det er transsfettet som gjør det. Takk for tips!! Anonym poster: a3deda23a9a7b7f7734cad44b177de3a
<3 2G <3 Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Bare hyggelig, jeg løser det med å ikke spise så mange i gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå