Gå til innhold

Hver gang jeg spiser


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ritz kjeks med tine kremost blir jeg såååå dårlig i magen dagen etterpå. Skikkelige magekrampe og diaré!!

 

Tre ganger på rad har det skjedd og aldri før det. Hva er det jeg ikke tåler? Reagerer ikke på andre melkeprodukter eller andre hveteprodukter..

 

Hjelp!

 

Anonym poster: a3deda23a9a7b7f7734cad44b177de3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ritzkjeks er stappfullt av transfett, jeg får løs mage av slike.

Skrevet

Å- kanskje det er transsfettet som gjør det. Takk for tips!!

 

Anonym poster: a3deda23a9a7b7f7734cad44b177de3a

Skrevet

Bare hyggelig, jeg løser det med å ikke spise så mange i gangen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...