Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Jeg har blitt bedre med årene, men er så trøtt langt utpå formiddagen når jeg har fri.. orker ingenting.... Hvordan få energi om morgenen ???? Anonym poster: a4e5acc15ef13a31ee7219d66e1de705
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Flytte til et sted som stemmer overens med din indre klokke. Australia, kanskje? Anonym poster: ba2499972834c0c76faca001cc63aa8e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Å tenk så fantastisk det hadde vært da.. Er helt klart ikke laget for norske forhold.. både vær, lys og klokkemessig. HI Anonym poster: a4e5acc15ef13a31ee7219d66e1de705
megmegmeg Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Det kan ha noe med kostholdet ditt å gjøre. Sørg for at du får i deg mange små måltider om dagen og drikk mye vann! Spesielt frokosten og lunsjen er viktig om du vil ha energi hele dagen. Trening gir også mer energi forresten
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Jeg har vært B-menneske hele livet og har alltid prøvd og komme inn i en annen rytme. Det fungerer rett og slett ikke, og i det siste har jeg begynt å spekulere på om det kanskje kan være litt genetisk!? Har foreldre som sliter med akkurat det samme, mens svigerfamilien min er A- mennesker som spretter opp om morgenen og greier ikke å holde seg vokne på kveldstid!!! Anonym poster: 7f19018563d0631bb34aeb7eee8dcbed
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Ja jeg er trøtt på kvelden og morgenen egentlig.Men har helt klart mest energi på kvelden.. Jeg trener, spiser sunn frokost og lunch... Har alltid vært sånn dau på formiddagen. Misunner de som spretter opp og får gjort masse, som f.eks å trene på morgenen. Må være helt fantastisk å bli ferdig med trening så tidlig. Det virker helt utenkelig for meg å trene på morgenen... Helst ikke før etter 12. HI Anonym poster: a4e5acc15ef13a31ee7219d66e1de705
Mushu Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 Eg og trudde at eg var B-menneske og kom til å fortsette å vere det for alltid. Men no er eg A-menneske. Eg har prøvd å snu det mangen gangar sjølv, uten at det har vart. No la det seg til rette av seg sjølv etter ei veke med alt for lite søvn.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #8 Skrevet 9. desember 2012 Men har du energi når du våkner tidlig... ? Jeg klarer ikke å sove så lenge lenger, men kroppen er treg på en måte :-) HI Anonym poster: a4e5acc15ef13a31ee7219d66e1de705
Mushu Skrevet 9. desember 2012 #9 Skrevet 9. desember 2012 Ja, ikkje dei siste dagane, siden eg har rangla litt. Men når eg står opp klokka 6 har eg hatt masse energi. Trur trikset er at eg har lagt meg så tidelig at eg har vakna av meg sjølv og derfor er eg utkvilt. Det hjelper også å starte dagen med ein god frukost. Det er heller ikkje bra å spise rett før eg legger meg. Om eg blir trøtt litt utpå dagen setter eg på musikk. Heilt I begynnelsen var det nokre dagar eg blei veldig slapp og trøtt midt på dagen, då kvilte eg litt, og det gjekk fint siden eg fortsatt blei trøtt på kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå