Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Går det an å plutselig bli et A-menneske etter å ha vært et B-menneske i alle år? Jeg har litt ustabil døgnrytme siden jeg jobber nattevakter men i fri-periodene mine de siste ukene har jeg blitt overrasket over meg selv. Jeg som alltid har fungert best på nettene har sovnet på sofaen i halv ti tiden hver kveld og har vært helt utslitt. Har derfor også våknet tidlig, ofte i 5-6 tiden og føler meg helt utsovet og syns det er deilig å starte dagen tidlig. Jeg får gjort mye, ikke slik som før at jeg ikke kom igang med ting før kvelden kom... Er jo litt kjedelig på en måte da det ikke nytter å planlegge å se et eneste program på tv om kvelden for jeg sovner før det har begynt samtidig så føles det godt å ikke sove bort hele dagen. Men så lurer jeg på, går det an å skifte over sånn omtrent over natten eller er dette kun et resultat av en fryktelig ustabil døgnrytme med mye nattevakter...? Anonym poster: eac98c1f39402f9a1903f7a4c36aa628
Mushu Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Det samme har skjedd med meg. For eit par veker siden begynte eg plutselig å bli trøtt i 9 tida på kvelden. Og før det kunne eg vere våken til 9 på dagen. La eg meg før 3 rekna eg det som tidlig. Har begynt å våkne i 5-6 tida heilt opplagt og full i energi. Det har sklidd litt ut dei siste dagane, på grunn av at eg har vert nødt til å holde meg våken litt lenge. Men eg tviler ikkje på at denne nye døgnrytmen er her for å bli. Og eg har vert B-menneske så lenge eg kan huske, altså barneskole alder så morsomt at me opplevde dette på samme tida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå