Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 der jeg går i praksis!! Det er gjennom NAV og jeg vil ikke jobbe der lenger. Jeg vil slutte fordi det blir for mye stress for meg og de som jobber der samarbeider ikke med meg så alt blir så vanskelig og kaotisk. Jeg har ei lita jente å ta vare på også. Siden jeg tjener så lite så synes jeg at alt dette er det på en måte ikke verdt det. Jeg kunne ikke tenkt meg å jobbe der fast likevel. Det blir for mye til meg! Burde jeg først ta kontakt med NAV og forklare som det er og si at jeg vil finne en annen arbeidsplass? Jeg er veldig plaget med depresjoner i perioder og må egentlig gå på tabletter. Det er på en måte ikke alt jeg klarer pga dette. Jeg skal jobbe 100% hver dag og klarer det ikke. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Hvordan jeg skal gå frem. Hva jeg skal si til sjefen på jobben. Noen her som kan gi meg noen gode råd? Takker så mye på forhånd Anonym poster: 84b2f903d57b48970091690fca4bbfd6
Februargullet2013 Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Ja synes du skal si til Nav som det er:) så kan de finne en ny jobb til deg, man bør aldri gå et sted der man ikke trives,blir jo så feil, og siden du har en liten jente også,så er det viktig du finner noe du liker
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Takk for svar. Jeg tenkte å sende en mail til kontaktpersonen min. Mobilen min er ødelagt og kan ikke ringe. Blir det for dumt om jeg sender en mail idag så får han lese det i morgen? Anonym poster: 84b2f903d57b48970091690fca4bbfd6
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Takk for svar. Jeg tenkte å sende en mail til kontaktpersonen min. Mobilen min er ødelagt og kan ikke ringe. Blir det for dumt om jeg sender en mail idag så får han lese det i morgen? Anonym poster: 84b2f903d57b48970091690fca4bbfd6 Selvsagt blir ikke det dumt. Send mail, du. Anonym poster: 27aaa3dac7ff86f2ee052eae3f218734
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Hvis du er plaget av depresjoner, går du til psykolog? Bare tenker at det vil gjøre situasjonen mye lettere for deg, spes om det blir noe tull med nav. En psykolog kan da skrive ambefalingsbrev om hvordan de bør/ikke bør legge opp din jobbdag, eks ikke 100% om du synes det blir uholdbart for deg. Pluss at du selvfølgelig får hjelp til å bli fortere frisk;) Anonym poster: e11c3791f9bfc93ffacb401247f65a5c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Tusen takk for svar. Jeg går ikke til psykolog men jeg burde absolutt gå til en! Tenkte å ta kontakt med fastlegen men jeg må få orden dette med praksisplassen først. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for jeg kan igrunn heller ikke gå uten noe inntekt. Jeg skal egentlig jobbe i morgen (hele uken) men jeg klarer ikke å jobbe der. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Jeg må jo gi beskjed til sjefen så fort som mulig at jeg ikke kan jobbe der noe mere og jeg må komme med en forklaring og vet ikke hva jeg skal si. Jeg er redd for å være ærlig, at det vil gå utover meg videre når det gjelder min jobb situasjon. Jeg bor på i en bygd og folk prater, graver og spør... Hva mener dere hva jeg burde gjør? Hvordan jeg burde gå fram når det gjelder NAV og arbeidsgiver? Hi Anonym poster: 84b2f903d57b48970091690fca4bbfd6
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #7 Skrevet 10. desember 2012 Hadde jeg vært deg ville jeg kontaktet legen min i mrg, forklart h*n saken. For det første vil du da bli henvist til en psykolog mmed det samme (er jo noen uker/mnd ventetid om du ikke blir prioritert) pluss at legen din kanskje kan sykmelde deg pga psyken ifht arbplassen, evt komme med råd for hvordan du bør gå frem. Anonym poster: e11c3791f9bfc93ffacb401247f65a5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå