Gå til innhold

den følelsen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av at jobben har julebord, og du selv ikke er invitert..den følelsen

.

( er i permisjon)

Anonym poster: 54cda891ef943156f90473fb1fd6760b

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Careface
Skrevet

"Den følelsen" sitatet er virkelig oppbrukt ... Akkurat som trøtt.no, sliten.no m.m.

Skrevet

"Den følelsen" sitatet er virkelig oppbrukt ... Akkurat som trøtt.no, sliten.no m.m.

...men den følelsen kan være like reell for den det gjelder, Mrs Careface.... Hvorfor er det så lett for deg å avfeie andres vonde følelser, Mrs Careface... ikke mye care i det, er det det da?

HI... forstår følelsen din. Har også opplevd lignende å være den eneste som ikke er invitert selv om man skulle vært det. Ingen god følelse. Hvis dette ikke er en jobb som du i utgangspunktet stortrives i så kanskje du skal prøve å søke deg en annen jobb nå mens du er i permisjon?

Anonym poster: 5d73ee33686636f2c9f499bffd7f5536

Skrevet

Takk for forståelsen, anonym :-)

Det er virkelig ingen god følelse. Kan vel ikke si jeg trives så veldig..når det i tillegg også skal være sånn her. Kikker etter jobb hver dag, men det er dessverre ikke så mye som blir lagt ut. Så får bare kikke videre, eller holde ut der jeg er.

Skrevet

Takk for forståelsen, anonym :-)

Det er virkelig ingen god følelse. Kan vel ikke si jeg trives så veldig..når det i tillegg også skal være sånn her. Kikker etter jobb hver dag, men det er dessverre ikke så mye som blir lagt ut. Så får bare kikke videre, eller holde ut der jeg er.

Fortsett å kikke etter jobb, en dag så dukker den rette opp, og kanskje gjør den det fortere enn du tror også :) Hvis du ikke finner noe annet før permisjonen er over så prøv å forholde deg til jobben som noe midlertidig, noe som er nødvendig og tross alt gir deg et gode (lønn) inntil du finner et nytt sted. Da tror jeg det er lettere å holde ut sånne negative tilstander...

Det er en usedvanlig slett personalpolitikk å utelate noen som er i permisjon fra julebord. I beste fall kan det være en glipp som de aldri har ment å gjøre og faktisk blir lei seg for når de oppdager det.... uansett burde det ikke skjedd. Og er det et bevisst valg så er det i hvert fall bare å jobbe i det stille for å komme deg bort derfra.

Det er vondt å føle seg oversett og uønsket slik jeg kan tenke meg at du gjør nå, men prøv å heve deg over det. Hvis det er en så dårlig arbeidsplass så er det faktisk ikke noen grunn til å la dem få ødelegge mer for deg enn nødvendig - og i hvert fall ikke tillat dem å ødelegge noe av permisjonstiden din!

De er ikke verdt at du bruker energi på dem!

Krysser fingrene for at du finner noe snart! :)

Anonym poster: 5d73ee33686636f2c9f499bffd7f5536

Skrevet

Tusen takk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...