Gå til innhold

Begynte jobbe i en omsorgsbase for 3 mnd siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er egentlig utdannet innen noe helt annet. Har en mastergrad som jeg sålangt dessverre ikke har gått brukt til nå. I mellomtiden har jeg altså begynt jobbe i hjemmetjenesten og STORtrives. Sitter her og gleder meg til jobb på mandag!:-)

Nå kjenner jeg meg utrolig irritert over å føle keg har valgt feil utdannelse. Koser meg ved å hjelpe andre, og føler jeg gjør noe meningsfylt. Noen dom vet inne jeg kan studere som ikke innehar praksis? Har ikke råd til mer studielån så må være i jobb imens.

Anonym poster: e522a7926aefe072bbdbd41aca367208

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha- se bort fra skrivefeil og autokorrect;-)) At det er mulig!!

Anonym poster: e522a7926aefe072bbdbd41aca367208

Skrevet

Hva kunne du tenke deg da? Veldig mange omsorgsbaserte utdannelser har jo praksis.

Anonym poster: 2c699dcca9e6d9e70954a01b61b301d5

Skrevet

Hva er omsorgsbase da? Har aldri hørt ordet før!

Anonym poster: bf91a28a64d66d85a107e243086b740d

Skrevet

Mange steder har de bl.a helsefagarbeider-utdanning, der du får godskrevet det du jobber som praksis :) Ta kontakt med ditt lokale kompetansesenter, de er gode på slik :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med sosionomutdannelsen. Føler det er den som spenner videst av de treårige bachelorene innen det feltet (sosionom, sykepleier, velferdsadministrasjon, vernepleier, barnevernspedagog)

Du kan jo lese litt om de ulike retningene og se hva som virker rett for deg. Alle disse utdanningene har praksis. Lagt opp på ulike måter fra studiested til studiested. Sjekk de desentraliserte utdanningene. Det er en super måte å studere ved siden av jobb!

Anonym poster: 0130335ea22da08f7d4dfd325a984e8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...