Februargullet2013 Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Jeg synes Eva og Albert bør bli sammen, fordi Jens August ligger jo rundt hele tiden, synes dere de passer sammen?
Linda_S Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Innbiller meg liksom at Albert blir for snill for Eva, jeg. Men egentlig fortjener hun jo en grei fyr siden Jens August er rimelig vilter av seg. Allikevel er det ålreit med det der evinnelige dramaet mellom Jens August og Eva, da:-D Et håpløst forhold, men kjedelig ser det ikke ut til å være;-) Nå er jeg Jens August-fan, da, så jeg liker at det stormer rundt han:-D
Februargullet2013 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2012 Ja det kan være sant da:), Jens August er kul uten tvil,men synes jo Eva fortjener bedre:). Håper i alle fall Albert og ho får et seksuelt forhold da:)
cindy85 Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Nei Albert er for klissete for Eva .. Hehe
Februargullet2013 Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2012 hehe synes han er søt jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå