Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Den siste tiden ( sikkert flere mnd ) er d jeg som har tatt meg av vår nylig fylte 2åring på natten. Kommer pappa inn blir hun helt gal, redd og skriker vanvittig. Når vi alle må opp kl 6 sier d seg selv hvor mye man orker. D er ikke lange stunden alltid d tar å få henne til å sovne igjen , som regel bare noe å drikke. Men når d blir et par slike turer hver natt og morgen for henne er gjerne halv seks, da blir jeg sliten. Likevel vil mannen at i helgene er d hver sin dag å sove, greit d om han hadde vært oppe om nettene og men jeg føler jeg stanger hodet i veggen snart ...... Anonym poster: a1b086f6eac8ae3b393cdefc0ea95a70
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg alliert meg med en venninne en helg og bestemt en venninnehelg fra fredag til søndag. Av to grunner.... for å få mannen til å forstå hvordan du har det OG å "avvenne" 2-åringen fra deg og få henne til å forstå at mamma og pappa er like gode. Du kan ikke fortsette å ha det slik. Du får jo konstant for lite søvn... mannen din treger nok også å ta seg inn igjen, men her har faktisk du mye større behov enn ham hvis han normalt får sove hver natt ellers. Så.... ut på alenetur og aldri sur Anonym poster: bf252257ffd920aea0f6738f829d8472
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå