Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 hva liker dere best? Anonym poster: a086df1eb34080cef2aec64872261444
Februargullet2013 Skrevet 8. desember 2012 #5 Skrevet 8. desember 2012 Maiken Men Marikken er også Fint,men hadde valgt Maiken selv
Tigerpote Skrevet 8. desember 2012 #7 Skrevet 8. desember 2012 Jeg liker egentlig Madicken best, men så er det "dick" i midten der, så det blir litt rart. Både Marikken og Maiken er søtt, men jeg får en sånn rar assosiasjon til Maiken, at man egentlig skal si Marken, men ikke klarer å si r...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå