Gå til innhold

Hvordan kvitte seg med tanker som surrer? må sove!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir snart gal av at jeg ikke klarer å slutte og tenke på en del ting for tiden.. Må sove en gang snart! Noen med tips?

Anonym poster: 47fc07676d32514b031194a8a5dcd7c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv dem ned. Det kan hjelpe

Skrevet

Les bok helt til du sovner, evt ta med labtop i senga og se på dokumentarer helt til du sovner. Det fungerer her;)

Skrevet

Smart! Ligger på dib, men det funker ikke :P skal teste å skrive :)

Skrevet

Tøm hodet for tanker hvis du klarer det. Tenk at nå skal jeg ikke tenke på noe. Et annet (kanskje bedre) tips er å tenke på et deilig sted - det beste stedet dukan tenke deg, F,eks på en strand en var sommerdag, i en blomstereng, eller foran peisen med en kopp kakao etter en skitur (det stedet du forestiller deg) og vær på det stedet. Gå litt rundt, eller sitt/ligg der. Bare kjenn at det er godt og være der og hvor avslappende det er der. Kjenner du tankene flyr avgårde igjen henter du deg tilbake til dette stedet. Funker for mange!

Prøv :)

Anonym poster: dc359d55e5c2bc8fe93ac82e234e9462

Skrevet

Ja, det lurer sannelig jeg også på. Har samme problem selv, løser verdensproblemer på nattestid. En evig grubler.

Anonym poster: e23f585a9f4725ab50e9b588d98e610d

Skrevet

Tømme hodet er et bra tips, men det er vanskelig å få til.

Du kan jo alltids skape deg en egen fantasiverden i hodet, med deg selv i hovedrollen der du kan være/gjøre hva du vil med hvem du vil ;)

Gitt at du har fantasien til dette da. Det får ihvertfall tankene bort fra det vonde.

Jeg skjønner at jeg er meget ensporet og til tider pervers. Tror jeg kan leve med det. Detaljene holder jeg for meg selv. Du får lage dine egne :D

Uansett... håper du finner en måte å få slappet av på. Uansett hva det er så er det ikke noe du kan gjøre noe med akkurat nå, regner jeg med?

Skrevet

Tøm hodet for tanker hvis du klarer det. Tenk at nå skal jeg ikke tenke på noe. Et annet (kanskje bedre) tips er å tenke på et deilig sted - det beste stedet dukan tenke deg, F,eks på en strand en var sommerdag, i en blomstereng, eller foran peisen med en kopp kakao etter en skitur (det stedet du forestiller deg) og vær på det stedet. Gå litt rundt, eller sitt/ligg der. Bare kjenn at det er godt og være der og hvor avslappende det er der. Kjenner du tankene flyr avgårde igjen henter du deg tilbake til dette stedet. Funker for mange!

Prøv :)

Anonym poster: dc359d55e5c2bc8fe93ac82e234e9462

Takk for tips! Det funka å tenke på favorittstedet mitt. Tenkte på vårt faste feriested, og så for meg sommeren. Nå må jeg prøve det samme igjen.... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...