Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 hva er den KORTE historien bak ringen? er det en "ond" ring eller en "god" ring?? Anonym poster: 507d0c1966055b24f2ebe79e7c3bfaa6
<3 2G <3 Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Den som samler de alle. Og du kan velge om du vil bruke den til godt eller vondt.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #3 Skrevet 8. desember 2012 Den kan absolutt ikke brukes til noe godt. Er bare en ringenes herre, og det var sauron.. Anonym poster: 0dd27b1880adafb8e925201d8266116a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 den er en ond ring. etter den ble kuttet fra saurons hånd ble deler av hans sjel værende i ringen. Så ringenes brorskap igår og to tårn idag. Har sett alle filmene og lest alle bøkene. er iallefall sånn jeg husker det, og tror det var sånn gandalv beskrev ringen i frste filmen. Anonym poster: a9d7f80c3a69fd8d3f965deac21e324b
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. desember 2012 #5 Skrevet 8. desember 2012 Les litt her; http://en.wikipedia.org/wiki/One_Ring Ellers beskriver diktet fra boken det godt; Three Rings for the Elven-kings under the sky, Seven for the Dwarf-lords in their halls of stone, Nine for Mortal Men doomed to die, One for the Dark Lord on his dark throne In the Land of Mordor where the Shadows lie. One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them In the Land of Mordor where the Shadows lie.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #6 Skrevet 8. desember 2012 ok. nå vet jeg at dette høres UTROLIG dumt ut... jeg har lyst til å kjøpe ringen til min sønn... har er bare 9 år og har ikke sett noen av filmene, men har har ps3 spillet (lego). han har fullstendig dilla! men om ringen kun betyr ondskap, vil jeg ikke kjøpe den til han... hi Anonym poster: 507d0c1966055b24f2ebe79e7c3bfaa6
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. desember 2012 #7 Skrevet 8. desember 2012 Den formørker sinnet til alle som kommer i dens nærhet, kort og godt.
Mama Christmas Skrevet 8. desember 2012 #8 Skrevet 8. desember 2012 (endret) Ringen er gjennomsyret av ondskap og laget i dommedagsfjellet. Men gjennom historien representerer ringen alt det gode som skjer rundt den - samhold, utholdenhet, styrke og mot til å gjennomføre en umulig oppgave.Vennskap, trofasthet og sterke bånd mellom forskjellige arter og raser, de står alle sammen mot ondskapen, og det er det ringen etterhvert representerer. Den kan være ment for ondskap, men av nettopp samme grunn er den med på å skape positivitet gjennom å samle alle som ønsker frihet og glede og gi de en giv til å kjempe for å ødelegge herskeren dens en gang for alle. Det er i alle fall det jeg føler smykket betyr. Endret 8. desember 2012 av Minty Christmas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå