Gå til innhold

Bortskjemt drittunge...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ja, det er meg!

Vi sitter her nå å snakker om hva man ønsker seg til jul. Og dessverre kommer jeg ikke på en eneste ting :(

Og lurer mest på når jeg ble så kjip... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det hvert år hehe..

Ikke fordi jeg har så mye penger at jeg kan kjøpe alt jeg vil ha,for det har jeg ikke.

Men kommer likevel ikke på hva jeg egentlig mangler :P

 

Anonym poster: 7e4ca0397ea70f27af55a221ab2bfe65

Gjest Julia1984
Skrevet

Og ja, det er meg!

Vi sitter her nå å snakker om hva man ønsker seg til jul. Og dessverre kommer jeg ikke på en eneste ting :(

Og lurer mest på når jeg ble så kjip... :)

 

Tror det gjelder de fleste voksne mennesker. Vi kjøper ting i løpet av året ting vi trenger eller ønsker oss fordi vi har mulighet for det. Er ikke bortskjemt av den grunn

Skrevet

Det er ikke det at vi har så mye penger heller. Vi har det helt ok (+) men jeg har det rett og slett bra, og kommer ikke på noe som er MÅ HA for meg... :)

Skrevet

Jeg vet, kommer ikke på en eneste ting til under 1500 kroner som jeg trenger eller ønsker meg...

 

Kanskje gavekort på massasjetime eller noe?

 

Anonym poster: e1efc42e4c78fb1d3110df46552d5097

Skrevet

Jeg kommer heller aldri på noe, annet en om jeg plutselig ser noe i en butikk og det er glemt max en dag etterpå.

Fokuset på ting jeg ønsker eller trenger er ikke der.

Det er massevis av ting jeg egentlig trenger jeg får svært sjelden en gave og har ikke råd å kjøpe meg ting jeg ikke absolutt trenger så bortskjemt er jeg ikke :)

 

Anonym poster: c56a63d06b444255d73dee46c5b00d54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...