Gå til innhold

Positiv test men blør....


Luckylady

Anbefalte innlegg

Jeg tok en test torsdag og den var til min store forundring POSITIV! Har blødd mye i det siste, først etter eggløsning. Deretter begynte det igjen seks dager etter, noe jeg antar var festeblødning. Disse blødningene har egentlig vært on/off hele tiden, så jeg er veldig usikker på om dette går bra. Har heller ikke fått fortalt det til mannen min ennå, da vi begge har vært på reise. Dette er skikkelig nervepirrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff luckylady! Ikke greit med alle disse blødningene!

Trøsten er at ikke alle som blør, mister.

Og jeg har hatt blødning denne gang siden el, men nå når jeg har gått positiv test ser det ut til å ha stoppet helt opp!

Jeg tenker, så lenge du ikke har vondt, og blør masse med klumper ol er det nok mest sannsynlig skjøre slimhinner.

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da...ikke kjekt med blødninger :( :(

Men som Symbio sier, blødninger trenger ikke bety at du mister. Finnes jo nok av eksempler på de som har mensen gjennom hele svangerskapet :)

 

Selv har jeg ikke hatt festeblødning en gang, men merker jo at jeg har litt panikk hver gang jeg går på do og må sjekke at det ikke er noe blod der hele tiden :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødningene har tatt seg betraktelig opp siste døgnet, og nå var det negativ test :( Ikke vår tur til å trekke vinnerloddet denne gang, men lykke til videre alle dere andre i startgropa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist å høre luckylady :( :(

Håper det går bra med deg også krysser jeg fingre for at spiren sitter hos deg neste gang <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har bare hatt kjemisk graviditet?! Dvs at egget kun streifer borti, sånn at det slår litt ut på hcg-nivå, men egget fester seg aldri!?! Jeg har selv opplevd det på 4pp forrige gang vi prøvde å bli gravid. Var utrolig skuffet og lei meg da jeg skjønte hva som skjedde. Den dagen bestemte jeg meg at jeg ALDRI skal teste før IKM dagen når TR ikke dukker opp. Heldigvis ble jeg gravid på ordentlig 2 mnd etterpå. Du får lykke til :) Håper spiren sitter hos deg tilslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test torsdag og den var til min store forundring POSITIV! Har blødd mye i det siste, først etter eggløsning. Deretter begynte det igjen seks dager etter, noe jeg antar var festeblødning. Disse blødningene har egentlig vært on/off hele tiden, så jeg er veldig usikker på om dette går bra. Har heller ikke fått fortalt det til mannen min ennå, da vi begge har vært på reise. Dette er skikkelig nervepirrende!

Heisann! Jeg var bare tilfeldigvis innom dette forumet for å se om det var noe aktivitet her... Og så leste jeg tittelen på innlegget ditt her, og tenkte at jeg skulle svare deg før jeg stille smiler meg ut herfra igjen (siden jeg ikke tilhører her...:) ). Jeg blødde fra ca uke 5 til jeg var nesten 14 uker på vei denne gang. Hadde også en stor blødning i uke 9/10, og har vært på 4 forskjellige ul uten at de kunne finne ut hvor og hvorfor jeg blødde. Nå er jeg 17 uker. Har fått veldig god oppfølging av legen min. Håper det går bra med deg og frøet i magen. Det trenger ikke bety at det går galt dersom du blør, men forstår veldig godt din bekymring. Kanskje du kan få en prat led legen din, og evt en ul bare for sikkerhetsskyld? :) lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...