Gjest cunning stunts Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Herlig - kjente at jeg kanskje kunne vært bittelitt lesbisk likevel, digger lekker dame som kan rygge sytten meter trailer i sving!
Patetica fåkksi Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Jeg vet at du allerede elsker meg litt, men nå kommer du til å elske meg mer, fordi for noen dager siden kom jeg på jobb rett før ni og da var parkeringshuset smekkfullt. Dvs. det var én eneste ledig plass, og den var megatrang. Jeg så to stykker kjøre forbi den plassen, etter å ha sett på den og innsett at de ikke ville klare å parkere der, bl.a. en stor viktigpermann jeg jobber med. Så jeg kjørte forbi, satte i revers, og gledd RETT inn på under ti sekunder. Og følte meg fem meter høy da de på vei forbi igjen så meg gå ut av bilen.
Gjest cunning stunts Skrevet 8. desember 2012 #3 Skrevet 8. desember 2012 Klart, nå elsker jeg deg enda mer, det er bare kulere enn alt. Men du, hadde du sytten meter bil? Si ja
mandel i grøten Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 Å he he sånn gjorde nesten jeg en gang også,Patetica, kjørte Citroen C5 som hadde ekstra offroadhevefunskjon(noe jeg egentlig hadde hånet franskmennene for, en helt latterlig sak) En gang sto jeg fremst av to, innerst i hjørnet foran en sementkant, og stirret lengselsfullt etter den ledige parkeringen på den andre siden. Da så jeg i speilet mannen i bilen bak som triumferende skjønte at han ville komme først når vi måtte rygge rundt,men jeg trykket på knappen, hevet bilen 15 cm(!) og kjørte elegant over. Og knegget godt hele veien ut av parkeringshuset. Har ikke mye godt å si om den C5'en, men litt kul var den, det skal den ha.
Patetica fåkksi Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Jeg elsker sånne situasjoner hvor kvinner rævtar menn så jævelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå