Tigerpote Skrevet 8. desember 2012 #26 Skrevet 8. desember 2012 Dette sier Wikipedia om samleie: Samleie er det å ha kjønnslig omgang. Ordet samleie betyr bokstavlig talt å dele leiet, altså senga eller der en ligger, med noen, men det har fått den underforståtte meningen seksuell aktivitet. Tidligere ble også begrepene sammenleie[1][2], besoving[3] og beligging[4] benyttet. Samleie mellom to som ikke var gift, var tidligere en straffbar forbrytelse kalt leiermål (samleiesak) i Norge, Sverige og Danmark. Uttrykket brukes særlig om seksuelt samkvem mellom mennesker av forskjellig kjønn, der partenes kjønnsorganer forenes ved at mannens erigerte penis føres inn i kvinnes vagina, men kan også brukes om andre former for samleie, for eksempel analt samleie. I enkelte tilfeller er hensikten at samleie skal føre til sædavgang, befruktning, graviditet og avkom. Samleie har også en sterk emosjonell betydning i et parforhold, siden det gir en enestående mulighet til intimitet, ømhet og nærhet som ikke er gitt ved andre fellesaktiviteter. Studier av dyr kan tyde på at selve nytelsen, samværet og orgasmen er like viktig, både for kroppslig avspenning og for relasjonsbygging og posisjonering i sosiale grupper. Jeg tolker det dithen at man omtaler samleie mellom to av ulikt kjønn, og sex mellom to av likt kjønn.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #27 Skrevet 8. desember 2012 Måtte spørre mannen om hvordan han ville reagert. Han hadde ikke blitt sur. Vært værre om det var med en mann sa han Anonym poster: 3bb82f7dca17e0ea2419f2faf7ada8ab
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #28 Skrevet 8. desember 2012 Det blir vel forhåpentligvis litt flaut å ha denne venninna som bestevenninne i ettertid? Er det slik at menn ikke oppfatter lesbisk sex som skikkelig sex, men mer som "lekesex" a la sex med et hjelpemiddel? Jeg støtter egentlig dette at sex mellom to kvinner blir litt "halvveis". Samtidig bør det være en trussel for en mann at noe slikt foregår mellom kjæresten og hennes beste venninne. Skandalen mellom Clinton og Lewinsky bestod visst bare av beføling og munnsex. De skal visstnok ikke ha hatt samleie (men jeg regner likevel med de hadde det). Anonym poster: 9b31781d1171df247dd5f0b9a94f55c2
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. desember 2012 #29 Skrevet 8. desember 2012 Det blir vel forhåpentligvis litt flaut å ha denne venninna som bestevenninne i ettertid? Er det slik at menn ikke oppfatter lesbisk sex som skikkelig sex, men mer som "lekesex" a la sex med et hjelpemiddel? Jeg støtter egentlig dette at sex mellom to kvinner blir litt "halvveis". Samtidig bør det være en trussel for en mann at noe slikt foregår mellom kjæresten og hennes beste venninne. Skandalen mellom Clinton og Lewinsky bestod visst bare av beføling og munnsex. De skal visstnok ikke ha hatt samleie (men jeg regner likevel med de hadde det). Anonym poster: 9b31781d1171df247dd5f0b9a94f55c2 Min mann hadde klikka om jeg hadde hatt sex med en annen kvinne. Eller en annen enn ham, punktum. Samme andre veien. Eksen min foretrakk å pule andre mannfolk/transvestitter bak min rygg, jeg kan ikke si at jeg følte meg noe mindre sveket av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #30 Skrevet 8. desember 2012 Det blir vel forhåpentligvis litt flaut å ha denne venninna som bestevenninne i ettertid? Er det slik at menn ikke oppfatter lesbisk sex som skikkelig sex, men mer som "lekesex" a la sex med et hjelpemiddel? Jeg støtter egentlig dette at sex mellom to kvinner blir litt "halvveis". Samtidig bør det være en trussel for en mann at noe slikt foregår mellom kjæresten og hennes beste venninne. Skandalen mellom Clinton og Lewinsky bestod visst bare av beføling og munnsex. De skal visstnok ikke ha hatt samleie (men jeg regner likevel med de hadde det). Anonym poster: 9b31781d1171df247dd5f0b9a94f55c2 så to lesbiske damer som elsker hverandre har bare "lekesex" og bare "halveis" sex? Anonym poster: e834655a81b7cd03c948c7d7a78d1008
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #31 Skrevet 8. desember 2012 så to lesbiske damer som elsker hverandre har bare "lekesex" og bare "halveis" sex? Jeg ville blitt utrolig deprimert hvis jeg fikk vite at mannen min hadde sex med en mann. Samtidig betrakter jeg sexen mellom lesbiske som bare "halvveis", siden de tydeligvis er ganske avhengige av hjelpemidler eller munnsex. Anonym poster: 9b31781d1171df247dd5f0b9a94f55c2
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #32 Skrevet 8. desember 2012 så to lesbiske damer som elsker hverandre har bare "lekesex" og bare "halveis" sex? Jeg ville blitt utrolig deprimert hvis jeg fikk vite at mannen min hadde sex med en mann. Samtidig betrakter jeg sexen mellom lesbiske som bare "halvveis", siden de tydeligvis er ganske avhengige av hjelpemidler eller munnsex. Anonym poster: 9b31781d1171df247dd5f0b9a94f55c2 så for deg så er sex kun penetrering? sex er jo så mye mer enn det. når du suger noen, går ikke det under sex? eller hvis noen slikker eller fingrer deg, er ikke det sex? Anonym poster: e834655a81b7cd03c948c7d7a78d1008
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #33 Skrevet 9. desember 2012 så to lesbiske damer som elsker hverandre har bare "lekesex" og bare "halveis" sex? Jeg ville blitt utrolig deprimert hvis jeg fikk vite at mannen min hadde sex med en mann. Samtidig betrakter jeg sexen mellom lesbiske som bare "halvveis", siden de tydeligvis er ganske avhengige av hjelpemidler eller munnsex. Anonym poster: 9b31781d1171df247dd5f0b9a94f55c2 så for deg så er sex kun penetrering? sex er jo så mye mer enn det. når du suger noen, går ikke det under sex? eller hvis noen slikker eller fingrer deg, er ikke det sex? Anonym poster: e834655a81b7cd03c948c7d7a78d1008 Sex, ja. Samleie, nei. Og det var vel det siste som var tema her. Anonym poster: 37dff7bc107dca900fb74d29a9ffb1ec
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. desember 2012 #34 Skrevet 9. desember 2012 Man kan fint holde underliv mot underliv når man er to kvinner også, kalles for "saksing".. Uansett om det er samleie eller sex: Det er utroskap, og det er noe man forteller til partneren sin. Og det går faktisk an å ende opp til sengs med en annen kvinne, uten å være det minste bifil eller lesbisk, om man har vært litt nysjerig på det, så kan man la hemningen fare og teste det når man er full.. Er mange hetrofile kvinner som prøver ut sex med samme kjønn, og det blir med den ene gangen og aldri igjen.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #35 Skrevet 9. desember 2012 Æsj... Gå og vask deg og hold kjeft ovenfor mannen din. Anonym poster: 7e9e8f587bded50b92a74b0539827d4e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #36 Skrevet 9. desember 2012 Æsj... Gå og vask deg og hold kjeft ovenfor mannen din. Anonym poster: 7e9e8f587bded50b92a74b0539827d4e hvorfor æsj? Anonym poster: dfabc4ba9a1db29b686657ab5e54357e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå