Gå til innhold

Angående besøk..hvor mange timer er greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som blir sliten av besøkende som blir sittende i timesvis? Når svigermor kommer her (ca en gang i uka) sitter hun i 4-5 timer.. og hun er av typen som snakker i ett sett og som forventer å bare sitte i ro og bli vartet opp med kaffe og mat..leker aldri med barna eller noe. Litt slitsomt, tar meg ofte i å finne på unnskyldninger når hun vil komme. I tillegg gir hun beskjed om at hun kommer på veldig kort varsel, feks 15-30 min før.

Anonym poster: 9f64b62207e6024650402528b31e0b56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke rart at så mange er Vera og Viggo Venneløs med så mange kjipe regler ang. besøk

Anonym poster: 5a60fa6af891a9bef8be564dcb3b8faa

Skrevet

Det kommer ann på hvem det er. Er det gode venner, nær familie eller noen jeg trives veldig godt med kan jeg godt ha besøk i mange timer.

Er det derimot noen som din svigemor er jeg ikke keen på så mange timer :P Men du kan jo si i fra til svigemor? Type ja du kan kommer, men du må nesten gå kl. 18 for vi er ganske slitne i dag?

Skrevet

de kan bli så lenge for min del :) synes det er hyggelig med besøk,men de fleste drar jo etter et par timers tid og Foreldre og svigers kanskje etter 5 timer,men er bare hyggelig synes jeg :)

Skrevet

Ikke la henne sitte og være kun gjest i så mange timer. Snakk litt med henne før du feks "må" sette på en vaskemaskin, rydde ut av oppvaskmaskin el. Ikke lag kaffe el med en gang hun kommer, men vent en stund før du sier "oi, nå hadde det vært godt med kaffe, kan du ordne det mens jeg skifter denne bleia"... Hvis dere lar henne komme å bli sittende 4-5 timer uten at dere gjør en eneste ting for å hinte at hun er der for lenge eller at dere gjerne vil ha hjelp til noe, så tror hun sikkert at dere liker at hun er der.

Anonym poster: c3adc3967ea09508fb744e25c75b5f60

Skrevet

2 timer. Noe annet er invaderende. Hvis folk blir for lenge, begynner jeg å rydde, vaske klær etc. Finnes jo faktisk noen som ikke tar hintet da heller. Du får si til svigermor at kaffen står her, filtrene der. Jeg må ta meg en dusj/ vaske soverommet/ brette klær o.l. nå. Tudelu!

Anonym poster: 8a982f4936f4b7d5a4111e5bbccbafbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...