Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 men ingen vet det. Drømmer om sånn 6-7 barn jeg, men føler det er litt tabu. Jeg har en datter, og er i nytt forhold, så blir ikke flere barn på et par år. Men må nok gi meg på 3, for mer enn to til vil ikke min nåværende kjæreste ha. Jeg har en venninne som har 6 søsken, og jeg er så misunnelig når jeg ser den store gode familien og gleden de har av hverandre. Hvor mange barnebarn foreldrene hennes har.. Kanskje det har noe med at jeg selv har vokst opp som enebarn (voksne søsken, jeg var attpåklatt), så noe har alltid manglet. I tillegg har drømmen min om familie vært tilstede fra veldig tidlig i livet mitt, drømte om mann og barn fra jeg var 14.. Samtidig sier jo fornuften min at man hverken har råd eller tid til så mange barn, med mindre man har en knallbra jobb, noe jeg aldri kommer til å få. Noen som har stor familie og har noe å dele? Kommer alltid til å være en drøm for meg, men håper at det kan avta når jeg får et par barn til en gang i fremtiden.. at det ikke alltid blir et savn for meg. Anonym poster: 926e3f507aeecad0fa8b1ffcf28598fe
Februargullet2013 Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Hadde ikke jeg ønsket men hver sin smak. Ønsker max 3 . Barn koster
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #3 Skrevet 8. desember 2012 Jeg hadde også kjempe lyst på maaange barn, helst 6-7 stk Nå er jeg gravid med nr. 4 og føler meg egentlig veldig ferdig De tar myye tid de barna! Så når du får et par barn til å holde styr på, så er jeg sikker på at du er fornøyd med tilværelsen, og sitter nok igjen med følelsen av at du har nok å henge fingrene i Men skjønner tankegangen din. Det koselig å være en "stor-familie". Anonym poster: bbda9944d9d8a11c82dcae0d1e596581
vaffeljernet <3 Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 Jeg ønsker meg også en stor familie, men siden mannen min nettopp har dratt sin vei ser det dessverre dårlig ut. Jeg koser meg med de to jeg har. Kanskje møter jeg en ny mann før jeg blir for gammel, men det tør jeg ikke tenke så mye på. Jeg får bare fortsette å drømme.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Dette er en kjempestor drøm for meg også. Drømmer om at jeg får tvillinger/trillinger etter nr 3, sånn at jeg har en "unnskyldning" for å få mange barn. Anonym poster: 926e3f507aeecad0fa8b1ffcf28598fe
magica fra tryll Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Skjønner deg godt jeg;) Jeg har 6 (biologiske)barn, og kunne godt tenkt meg en til. Og nei, vi er ikke medlem i en sekt eller veldig rike eller fullstendig gale. Ikke er vi ressurssvake heller. Vi koser oss med den store familien vår med barn i alderen 2 til 21. Og når de 3 store har kjærester med, blir vi jo et helt selskap...hehe. Og de store og de små har masse glede av hverandre. Men vi har stort hus,da, og det er veldig deilig:)
ma(G)ma med to små :) Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 Jeg ønsker meg også 6 unger, men innser mine egne begrensninger. Vi har to nå, og jeg kunne jo fortsatt ha tenkt meg flere. Hvis det skulle ha vært gjennomførbart måtte jeg først ha fått mer energi og overskudd og mindre behov for søvn og ryddig hus. Dernest måtte jeg ha fått meg en ny mann som ønsker flere barn
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #8 Skrevet 10. desember 2012 Ja Anonym poster: 926e3f507aeecad0fa8b1ffcf28598fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå