Gå til innhold

Melder min ankomst:)


Endelig mamma:):)

Anbefalte innlegg

Da melder jeg min ankomst her. 4+1 idag. Testet positivt første gang på onsdag og på nytt igjen i dag. I dag kom streken opp med en gang, og var mye sterkere enn på onsdag, så HCG stiger hvertfall:)

 

Foreløpig lite symptomer, men har kvalmebølger og svimmelhet som kommer og går. Gravid tidl i år også med tvillinger, men disse mistet vi 7+4 på vei.

Håper inderlig at alt går bra denne gangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Jeg er testet positivt i går og er rett bak deg i løypa. Vi har mistet to ganger siste halvår, men har en helt annen følelse denne gangen! Jeg krysser fingrene for at vi sitter med augustbabyer i hendene våre neste år <3

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg er testet positivt i går og er rett bak deg i løypa. Vi har mistet to ganger siste halvår, men har en helt annen følelse denne gangen! Jeg krysser fingrene for at vi sitter med augustbabyer i hendene våre neste år <3

 

Lykke til!

 

Gratulerer til deg også:)) Jeg sitter også med en annen følelse denne gangen, så håper og tror alt går bra.

Blir tidlig UL for og sjekke status i slutten av des/begynnelsen av januar. Kjenner jeg trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare svare her, men jeg sitter også med denne følelsen av at Denne gangen går det. Sist hadde jeg MA i juli, og nå håper jeg spiren sitter hele veien. Åh, måtte alle få flotte fine babyer i august!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig med alle som melder seg inn her :) :) :)

Vet ikke hvorfor, men det gir meg enda mer glad julestemning <3

 

Krysser fingrene for oss alle at spiren sitter og at vi alle sitter med nydelige små babyer i sommer :) :) :)

 

Også håper jeg at vi ikke får hetebølge i sommer :P Husker at det ikke var noe gøy å gå høygravid på sommeren med guttungen min for 9 år siden :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig med alle som melder seg inn her :) :) :)

Vet ikke hvorfor, men det gir meg enda mer glad julestemning <3

 

Krysser fingrene for oss alle at spiren sitter og at vi alle sitter med nydelige små babyer i sommer :) :) :)

 

Også håper jeg at vi ikke får hetebølge i sommer :P Husker at det ikke var noe gøy å gå høygravid på sommeren med guttungen min for 9 år siden :P :P

 

Syns og det er kjekt med mange august mager:) satser og på en tålig varm sommer! Men kan ikke si at det var veldig kjekt å gå høygravid vinter mnd heller! Glatt ute og ingen jakker som passer!!! Hihi! Håper jeg får prøve å gå høygravid neste sommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist graviditet var eg høygravid i julen så eg gleder meg veeeldig til en sommerbrun tjukke mage! :) vi ska i bryllup i Spania i både mai og juni så er spent på kordan det går! Håper eg ikke har så store plager! :) blir vel rundt uke 24 og uke 30... Noen som har erfaring med fly så seint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist graviditet var eg høygravid i julen så eg gleder meg veeeldig til en sommerbrun tjukke mage! :) vi ska i bryllup i Spania i både mai og juni så er spent på kordan det går! Håper eg ikke har så store plager! :) blir vel rundt uke 24 og uke 30... Noen som har erfaring med fly så seint?

 

Du burde i alle fall skaffe attest fra lege om hvor i svangerskapet du er, noen flyselskap er ganske strikte mtp hvor seint man tillates å fly. Litt kjipt å bli nekta hjemreise fra Spania ett par mnd før tida ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir herlig og gå gravid på sommeren:) Gleder meg stort til og gå og strutte med magen:) Nå bor jeg i nord da, og her bruker det ikke akkurat og være tropevarme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...