Gå til innhold

Melder min ankomst:)

Anbefalte innlegg

Da melder jeg min ankomst her. 4+1 idag. Testet positivt første gang på onsdag og på nytt igjen i dag. I dag kom streken opp med en gang, og var mye sterkere enn på onsdag, så HCG stiger hvertfall:)

Foreløpig lite symptomer, men har kvalmebølger og svimmelhet som kommer og går. Gravid tidl i år også med tvillinger, men disse mistet vi 7+4 på vei.

Håper inderlig at alt går bra denne gangen!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143998083-melder-min-ankomst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Jeg er testet positivt i går og er rett bak deg i løypa. Vi har mistet to ganger siste halvår, men har en helt annen følelse denne gangen! Jeg krysser fingrene for at vi sitter med augustbabyer i hendene våre neste år <3

Lykke til!

Gratulerer! Jeg er testet positivt i går og er rett bak deg i løypa. Vi har mistet to ganger siste halvår, men har en helt annen følelse denne gangen! Jeg krysser fingrene for at vi sitter med augustbabyer i hendene våre neste år <3

Lykke til!

Gratulerer til deg også:)) Jeg sitter også med en annen følelse denne gangen, så håper og tror alt går bra.

Blir tidlig UL for og sjekke status i slutten av des/begynnelsen av januar. Kjenner jeg trenger det.

Det er så koselig med alle som melder seg inn her :) :) :)

Vet ikke hvorfor, men det gir meg enda mer glad julestemning <3

Krysser fingrene for oss alle at spiren sitter og at vi alle sitter med nydelige små babyer i sommer :) :) :)

Også håper jeg at vi ikke får hetebølge i sommer :P Husker at det ikke var noe gøy å gå høygravid på sommeren med guttungen min for 9 år siden :P :P

Det er så koselig med alle som melder seg inn her :) :) :)

Vet ikke hvorfor, men det gir meg enda mer glad julestemning <3

Krysser fingrene for oss alle at spiren sitter og at vi alle sitter med nydelige små babyer i sommer :) :) :)

Også håper jeg at vi ikke får hetebølge i sommer :P Husker at det ikke var noe gøy å gå høygravid på sommeren med guttungen min for 9 år siden :P :P

Syns og det er kjekt med mange august mager:) satser og på en tålig varm sommer! Men kan ikke si at det var veldig kjekt å gå høygravid vinter mnd heller! Glatt ute og ingen jakker som passer!!! Hihi! Håper jeg får prøve å gå høygravid neste sommer!!!

Annonse

Sist graviditet var eg høygravid i julen så eg gleder meg veeeldig til en sommerbrun tjukke mage! :) vi ska i bryllup i Spania i både mai og juni så er spent på kordan det går! Håper eg ikke har så store plager! :) blir vel rundt uke 24 og uke 30... Noen som har erfaring med fly så seint?

Sist graviditet var eg høygravid i julen så eg gleder meg veeeldig til en sommerbrun tjukke mage! :) vi ska i bryllup i Spania i både mai og juni så er spent på kordan det går! Håper eg ikke har så store plager! :) blir vel rundt uke 24 og uke 30... Noen som har erfaring med fly så seint?

Du burde i alle fall skaffe attest fra lege om hvor i svangerskapet du er, noen flyselskap er ganske strikte mtp hvor seint man tillates å fly. Litt kjipt å bli nekta hjemreise fra Spania ett par mnd før tida ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...