Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Sa mannen min i dag når jenta vår stod og sutret. Hun er 1,5 år og veldig mammadalt. Men man kaller da ikke sin egen unge drittunge, foran henne i tillegg?? Å, blir helt uvel av han og oppførselen hans noen ganger. Hva kan jeg gjøre? Han takler ikke gravide meg for tiden, så jeg kan ikke ta det opp med han uten at han klikker på meg. Sa at dersom han sier noe slikt foran henne igjen, så kan han flytte fra oss. Han mumler bare noe om at han ikke sa det til henne, men om henne. Kan noen gi meg råd? Anonym poster: ce261d10d3f5387274f3d939bebae6f6
Gjest yrild Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Politisk totalt ukorrekt av ham, men sansynligvis var det vel akkurat det hun gjorde, så det er vel mer at han må finne måter å slenge med leppa på som hun ikke kan få med seg ;-) Ville vel neppe truet med å flytte fra mannen min av den grunn, men jeg hadde nok blitt sint og sagt at jeg ikke vil at han skal snakke sånn om barnet vårt når h*n er der.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #3 Skrevet 8. desember 2012 Kan ikke si jeg vet helt... Kan tenke meg fra hans ståsted så har dere nettopp overlevd baby-tiden og du er gravid på nytt. Ellers koste han seg sikkert masse med datteren deres når han hadde permisjon, også er det vanskelig at barnet knytter seg ekstra til deg igjen? Han ser det som en avvisning? Kose dere masse sammen som familie. Skap gode stunder der det positive får råde Anonym poster: 853bb83a70f301b6ac3e5c8cdb3c37a1
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 Du overreagerer kraftig her! Du truer med å gå fra han om han kaller ungen for drittunge igjen,det sier jo mer om deg enn om han! Anonym poster: acd83ac7c2e550d222a49e70eabdd24e
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #5 Skrevet 8. desember 2012 Sa mannen min i dag når jenta vår stod og sutret. Hun er 1,5 år og veldig mammadalt. Men man kaller da ikke sin egen unge drittunge, foran henne i tillegg?? Å, blir helt uvel av han og oppførselen hans noen ganger. Hva kan jeg gjøre? Han takler ikke gravide meg for tiden, så jeg kan ikke ta det opp med han uten at han klikker på meg. Sa at dersom han sier noe slikt foran henne igjen, så kan han flytte fra oss. Han mumler bare noe om at han ikke sa det til henne, men om henne. Kan noen gi meg råd? Anonym poster: ce261d10d3f5387274f3d939bebae6f6 Jeg har ingen råd til deg, men du er ikke alene. Hater samboeren min for hvor streng han er mot barna våres og ting han kan si til dem. Han tåler ikke gråt, sutring eller grensetesting. Jeg visste ikke at han var sånn før jeg var godt på vei med nummer to, vi har to tette. Når jeg får råd kommer jeg nok til å dra. Folk kan si du overreagrer, men det ligger sikkert mer bak enn akkurat denne episoden. Jeg forstår deg så godt. Anonym poster: 0b8fb47951243e09e1d2c91567353faa
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #6 Skrevet 8. desember 2012 Hi her. Som sagt er jeg gravid og hormonell ja, så du trenger ikke si at det sirener om meg enn om han.. Jeg ba bare om råd. Men helt greit å høre at jeg overreagerer og at han ikke er så ille som jeg ville ha det til For meg er det helt fjernt å kalle mitt eget kjøtt og blod for drittunge, da vi selv er med å former barnet. Anonym poster: ce261d10d3f5387274f3d939bebae6f6
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #7 Skrevet 8. desember 2012 Hi her. Som sagt er jeg gravid og hormonell ja, så du trenger ikke si at det sirener om meg enn om han.. Jeg ba bare om råd. Men helt greit å høre at jeg overreagerer og at han ikke er så ille som jeg ville ha det til For meg er det helt fjernt å kalle mitt eget kjøtt og blod for drittunge, da vi selv er med å former barnet. Anonym poster: ce261d10d3f5387274f3d939bebae6f6 Selvsagt er det ikke okey å kalle barnet for det! Men du overreagerer kraftig med å true med å forlate han. Anonym poster: acd83ac7c2e550d222a49e70eabdd24e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå