Gå til innhold

babyshower.....

mamma i november!(2005)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man holde dette selv eller må det være noe som andre har planlagt for en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville syntes det var merkelig om noen arrangerte det selv, i alle fall. (men så synes jeg hele konseptet er noe tull, også)

Endret av JuleCmykket
Skrevet

De jeg vet om som har hatt, er det venninner som har arrangert. Klarer ikke helt å lameg fange av det amerikanske konseptet jeg heller, så hadde nok ikke arrangert for mine venner... Og forventer ikke at noen gjør det for meg heller..

Skrevet

Jeg har og lyst på, sikkert fordi jeg har bodd i USA og der er det en tradisjon, men forventer ingenting av vennene her i Norge, da det ikke er en tradisjon for det her :)

Skrevet

Ja jeg har lyst på, men har lyst å styre selv hvem som skal få komme å ikke... Derfor jeg lurte på om dette er noe man kan ordne selv eller om det er helt feil....?

Skrevet

jeg hadde blitt veldig glad hvis noen av min venner hadde ordnet det til meg..... men tror nok ikke det på meg :(

Skrevet

Jeg sa i fra til min vennine hvem jeg ville be, så det var ikke noe problem:)

Skrevet

Jo men blir litt feil å spørre ei vennine om ho vil arrangere det :P da føler je. Nesten at jeg likegreit Kan gjøre det selv....

Skrevet

Vi bruker å arrangere babyshower i spareforeningen vår når vi allikavel skal ha treff. Gjør ikke så mye ut av det, men vi lager en bleiekake og alle har med en liten gave til babyen + mat og drikke, selvfølgelig. Veldig enkelt, og koselig syns vi. Den kommende mamman får ikke vite noe, men i og med at det har blitt "tradisjon" blir det ikke store overasskelsen da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...