Gå til innhold

Hva syns dere om denne her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns den var lekker jeg :)

Anonym poster: 401634a9f3f5a63f0250015d9323954b

Skrevet

Så lenge du ikke har bestillt buksa så :P

Syns den var kjempefin :)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Så lenge du ikke har bestillt buksa så :P

Syns den var kjempefin :)

Nei, ikke buksa :P Takk. Er så vanskelig å finne klær som ser ok ut som ikke bare er daffeklær (altså i større størrelser) :)

Skrevet

Jeg syns den var kjempefin! Kunne godt hatt en slik selv, og jeg er en normal medium.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Jeg syns den var kjempefin! Kunne godt hatt en slik selv, og jeg er en normal medium.

:) så godt å høre. De har 40% på alt nå.

Skrevet

Takk for tips! Var litt redd for å skrive det med at jeg er en medium, kunne høres ut som at "når det er godt nok for en liten størrelse, er det godt nok for en stor", men håper du skjønte at jeg ikke mente det sånn! Ville bare presisere at dette ikke var typisk stor-mote (for noen ganger er de plagene litt lite freshe..) :-)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Takk for tips! Var litt redd for å skrive det med at jeg er en medium, kunne høres ut som at "når det er godt nok for en liten størrelse, er det godt nok for en stor", men håper du skjønte at jeg ikke mente det sånn! Ville bare presisere at dette ikke var typisk stor-mote (for noen ganger er de plagene litt lite freshe..) :-)

Hehe, neida tok det ikke sånn i det hele tatt :) Er helt enig med deg, og det var derfor jeg ble glad for at du sa det og :)

Jeg syns det er helt forferdelig å finne fine klær som er litt større, og det er mye klær inne på den siden som faktisk... ser ganske rare ut;) men akkurat denne var ganske oki, så håper den er fin på og.

Takk for svar:)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Har en slik selv, og kjmpefornøyd med den biggrin.png

Å så bra :) da gleder jeg meg til den kommer.

Skrevet

Den var veldig fin :) Synes den svarte gjorde at hun dama så litt større ut enn den gråe. Bruker du en str. som passer deg og ikke en som er aalt for stor for å gjemme deg vil den bli lekker på deg, det er helt sikkert :D

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Den var veldig fin :) Synes den svarte gjorde at hun dama så litt større ut enn den gråe. Bruker du en str. som passer deg og ikke en som er aalt for stor for å gjemme deg vil den bli lekker på deg, det er helt sikkert :D

Ja, den kan godt være. Jeg går dessverre automatisk etter svart ;) så det ble det denne gangen og. Håper den sitter som et skudd ha hehe :P Takk for svar :)

Skrevet

Ja, den kan godt være. Jeg går dessverre automatisk etter svart ;) så det ble det denne gangen og. Håper den sitter som et skudd ha hehe :P Takk for svar :)

Det gjør den nok og det var ikke det at du burde gå for grå. Hadde muligens også gått for svart :P Prøver å styre unna noen ganger da hehe :D

Men det har nok mer med de andre klærne og ev. str. som gjør at hun ser større ut. At man ikke kjøper xxl om man er l. Og at man ikke går med baggy jeans under i tillegg.. Tror jeg :)

Den er sikkert god og varm også :D

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Det gjør den nok og det var ikke det at du burde gå for grå. Hadde muligens også gått for svart :P Prøver å styre unna noen ganger da hehe :D

Men det har nok mer med de andre klærne og ev. str. som gjør at hun ser større ut. At man ikke kjøper xxl om man er l. Og at man ikke går med baggy jeans under i tillegg.. Tror jeg :)

Den er sikkert god og varm også :D

Absolutt :) Er helt enig. Håper den er god og varm ja, alt for kaldt og trenger noe som dekker stumpen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...