Gå til innhold

Hvor mange år er det mellom deg og din mann/kone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det for dere? Her er det ca. 8 år mellom oss og vi begge haddde 1 år igjen av utdannelsen da vi traff hverandre første gangen. Vi var ferdig utdannet og hadde akkurat kommet i jobb når vi giftet oss. Vi var da klare for familielivet samtidig. Hadde vi truffet hverandre tidligere måtte jeg nok ha ventet en stund på at mannen skulle bli klar. Hvordan er det for dere der kvinnen er eldst? Har dere vært på samme nivå mentalt sett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 2 år eldre enn samboeren min :) men vi er like voksene begge 2. har fast jobb og har det veldig bra sammen. Fungere veldig godt for oss.

Skrevet (endret)

Oss er det 25 minutter mellom ;) funker kjempebra, men vi er aaaaalt for like på mange områder.. Like sta, like morragretten osv :)

Føler av og til je er hakket mer voksen en han, men det virker som han vokser det av seg me alder og ansvar ;)

Endret av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Skrevet
Oss er det 25 minutter mellom ;) funker kjempebra, men vi er aaaaalt for like på mange områder.. Like sta, like morragretten osv :)

25 min, hehe. Så det var et arrangert ekteskap avtalt allerede på sykehuset?

Skrevet

Jeg er 3 år eldre :)

Anonym poster: 7fd82cf75db4a211646985c22bda6c03

Skrevet

Vi er født samme år. Jeg er noen mnd eldre

Skrevet

Han er 11år eldre enn meg. går veldig bra:) alder har ikke så mye å si har jeg funnet ut.

Anonym poster: e4f612444ccf39058f7e88bc8c416c86

Skrevet

25 min, hehe. Så det var et arrangert ekteskap avtalt allerede på sykehuset?

Jaja! Mamman min likte så godt svigermor at vi bare tok det det der og da :P hvorfor gjøre det innviklet ??

Hehe.. Forskjellig sykehus var det i det minste.. Men søt historie. Jeg er eldst.. Og derfor mer erfaren :P

Skrevet

Min mann er 6 år eldre enn meg, jeg traff han siste halv året på studiet mitt, og ønske om og starte familie kom ganske likt. Har en på snart to og nummer 2 i magen

Skrevet

Samboer er 8 år eldre enn meg, og det fungerer fint. Er innenfor "regelen" om å dele den eldstes alder på to og legge til sju år. Går så bra atte... Hehe :)

Skrevet

Samboeren er 3 år eldre enn meg. Jeg var lærling og han fast ansatt når vi traff hverandre, men ellers var begge på samme plass i livet og hadde samme ønsker for fremtiden, med små skritt.

Føler noen ganger han ikke er fullt så reflektert som jeg skulle ønske, forståelse for andre og slikt, men det kommer nok mer på oppdragelse enn på modenhet for han har utviklet seg langt etter han traff meg når han bare lærer og ser selv.

Skrevet

Vi er født samme år og det funker gulle godt.

Anonym poster: b50e2f4328e85464551c71943b3c6ee9

Skrevet

Han er 6 år eldre enn meg. Vi begge føler vi står likt der vi vil i livet:) Vi var kjærester også i ungdomsårene, men da fungerte det ikke.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han er 12 år eldre enn meg. funker helt strålende

Skrevet

Han er 6,5 år eldre enn meg. Traff hverandre på danskebåten når jeg var 24 og han 30. Vi var vel på samme sted ift å satse seriøst på den tiden, eneste var at jeg ville vente litt lenger med barn enn ham. ;)

Begge var ferdig utdannet og i fast jobb.

Jeg tror vi er ganske like i verdisyn og modenhet, men jeg har nok opplevd en del "mer" enn han har, både på godt og vondt, noe som jeg vil påstå gjør meg litt mer reflektert, kanskje?

Skrevet

Mannen min er 18 år eldre enn meg. Vi møttes når jeg var 19 år og flyttet sammen etter en uke. Jeg var arbeidsledig og han drev eget firma. Vi brukte noen år på å kun være hos, feste osv før vi fikk barn. Nå ti år etter er vi gift og har to små barn sammen. Har samme verdisyn og mener stortsett likt om alt. :)

Anonym poster: d92e3452efdda95ef26ccbf5a9f74256

Skrevet

Jeg er 25 han er 27

Anonym poster: 5b9952afb7a145d6540ce7dcd0dfe801

Skrevet

han er 30 år eldre. Funker aldeles utmerket, men vi feiler stort i forhold til "dele på to og legge til 7"-regelen, haha. Jeg vet ikke om det er jeg som er usedvanlig voksen for alderen eller han som er barnslig, men vi er i alle fall helt på bølgelengde på alle måter. Sjelevenner <3 Og så er han a-menneske mens jeg er i koma minst til lunsj, så da har jeg noen til å vekke meg om morran... :D

Skrevet

Vi er født samme år, men han noen måneder før.

Går kjempebra :)

Anonym poster: 615a4a4a7a610121108d70ff69c7973b

Skrevet

Jeg er 25, han 27. Fungerer veldig bra noen ganger, andre ganger ikke. Men tror ikke det har så mye med alder å gjøre.

Skrevet

Det er to år imellom oss (han er eldst), vi ble sammen på videregående.

Skrevet

Jeg er 29, og mannen er 33. Ble kjærster da jeg var 18.

Skrevet

Jeg er halvannet år eldre enn samboer! ;-) fungerer fint og vi begge var klare samtidig til å få barn, begynte å prøve høsten etter at vi begge var ferdig med studiene og nå har vi ei lita tulle på 2mnd <3

Anonym poster: 7b3b8e9375bd00ece217aa81e3af27e4

Skrevet

Mannen er 2 år eldre enn meg. Det fungerer helt supert. Vi var på mange måter på samme sted i livet når vi traff hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...