Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Gutten på litt over 3 mnd har begynt å rulle rundt på magen, og babygymmen vi har er bare lånt. Hadde tenkt å kjøpe en til jul, men vet ikke om det er nødvendig nå som han snur seg, da vil han kanskje ikke ligge på ryggen og kikke opp lenger uansett? Hvor lenge var deres barn interessert i babygymmen? Anonym poster: 047e30e4ccfde3b5d28c1c95a6ba281b
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Gutten brukte sin i 6 mnd, lillesøster brukte den i 3 mnd, så fort hun knakk koden på å snu seg, så falt interessen fort..Mens gutten likte den enda om han snudde seg, så det varierer stort.. Men viser han fortsatt interesse av den? I såfall kan det jo være greit å ha tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #3 Skrevet 8. desember 2012 Gutten på litt over 3 mnd har begynt å rulle rundt på magen, og babygymmen vi har er bare lånt. Hadde tenkt å kjøpe en til jul, men vet ikke om det er nødvendig nå som han snur seg, da vil han kanskje ikke ligge på ryggen og kikke opp lenger uansett? Hvor lenge var deres barn interessert i babygymmen? Anonym poster: 047e30e4ccfde3b5d28c1c95a6ba281b Vi brukte bare babygymmen de første månedene. Nå snudde ikke min seg så tidlig som din gjør, men likevel var hun ikke mer interessert i å ligge på magen og leke med ting. I alle fall ville jeg heller kjøpt en slik aktivitetsstang de har på f.eks babyshop.. Anonym poster: eca68b71d78f0f442091018a43020d08
mamman til to gutter Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 Min eldste lekte med babygymen til han var ca1år. Han lå ikke under og lekte med den etterhvert, men han brukte den som "klatrestativ" og støttet seg til det (vi hadde ikke en myk babygym, men en i plast). Yngste sluttet å bruke den litt etter 3mnd da han begynte å rulle over på magen. Etter det var det umulig å få han til å ligge på ryggen mer enn sekunder av gangen og han brukte den aldri på noen annen måte.
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. desember 2012 #5 Skrevet 8. desember 2012 Begge mine har likt den godt, men tror nok barn klarer seg godt uten også Det er ikke noe stort behov og du klarer fint å dekke over "behovet" med andre aktiviteter
Appelsinpiken Skrevet 8. desember 2012 #6 Skrevet 8. desember 2012 minsten er seks mnd her, og babygymmen er i bruk daglig. Men noe som er en enda større hit nå er babygym med lys og lyd. Når frøkna begynner å reise seg kan den gjøres om til aktivitetsbord
Sunnybeach4gull :) Skrevet 8. desember 2012 #7 Skrevet 8. desember 2012 Vi har babygym som spiller musikk og har en hund som beveger seg, barna elsker den og den er i bruk iallefall opptil 6 mnd Du kan jo evnt kjøpe en billig på f.eks sparkjøp til 149?
Nettie+jentungen Skrevet 8. desember 2012 #8 Skrevet 8. desember 2012 Vi pakket bort vår da hun begynte å snu seg, da falt poenget bort. Vår babygym har leker som kan tas av, så da tok vi av disse som hun fremdeles leker med Om han til tider ligger på ryggen kan det jo være greit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå