Gå til innhold

Dekke foran åpningen på Simo-vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To jeg kjenner bruker slike "skjold" foran åpningen på vogna nå i kulden, de matcher vognene så regner med at de hører til. Men jeg syns det ser litt skummelt ut mtp lufttilgang, hvis man absolutt ikke kan ha helseteppe fremfor åpningen så hvorfor lager de slike "skjold" til vognene?? Noen som vet noe om dette vognutstyret, har aldri sett de før jeg.. Er liksom bare en liten glugge helt øverst.

Anonym poster: e7b24b27ab03d45433184cd3dd4aeaa4

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hummm... På Basson vogna vår er det bare en "flipp" man kan brette opp og feste, dekker da halve åpningen på vogna, Men jeg bruker den ikke når det er for varmt eller nok så kaldt heller jeg, setter heller vogna i skygge/der det er lunt. Kal meg gjerne hysterisk, men vil ikke risikere noe som helst..

Aldri hørt om det du nevner her da men, så har jeg ikke simo vogn heller, kanskje de er de eneste som har det?

Skrevet

Hummm... På Basson vogna vår er det bare en "flipp" man kan brette opp og feste, dekker da halve åpningen på vogna, Men jeg bruker den ikke når det er for varmt eller nok så kaldt heller jeg, setter heller vogna i skygge/der det er lunt. Kal meg gjerne hysterisk, men vil ikke risikere noe som helst..

Aldri hørt om det du nevner her da men, så har jeg ikke simo vogn heller, kanskje de er de eneste som har det?

Syns bare det var så rart, for fargene stemte liksom så det så ut som de fulgte med vognene, det var ikke noe hjemmelaget liksom.. Jeg dekker heller aldri til min Emmaljunga City Cross bare så det er sagt, tar bare opp den lille flappen, dekker ikke halve åpningen engang.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kan jo hende det er noe mikk makk som følger med som ekstra til Simo vognene... Men høres jo ikke så veldig smart ut, med tanke på luft kvaliteten i vogna :-/

Skrevet

Dytter på denne.. Noen som vet hva jeg snakker om, eventuelt har en slik? Kommer det virkelig inn så lite luft som det ser ut?

Skrevet

Tenker du på de man fester med sånne ringer? Har sett det på noen vogner, tror det er bugaboo. Tror ikke dette er offisielt tilbehør fra vognmerkene. Usikker på hvordan det fungerer, men jeg ville ikke brukt det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...