Gå til innhold

Det var jo fint...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen har bursdag i dag.

Skal ha barnebursdag i dag og voksen i morra.

Dagen begynte med hyl og skrik, full krangel mellom gutten og samboeren min.

Samboer truet med å avlyse bursdagen , noe guttungen reagerte veldog på.

Gutten er 10 år og autist, han reagerer MYE når han gjør det..

Resultat: samboer tok bilen og dro..

Så her sitter jeg med en hysterisk 10 åring, har ikke handlet alt jeg trenger til i morra og jeg har ikke bil hjemme. Er langt til butikk og jeg dksl jo ha gandke mye så ikke så lett å gå heller

Regner med dette er dråpen dom sksl til for at jeg er singel til jul.. :-(

Stakkars gutten min, vet ikke helt hvordan jeg skal fikse det så han får en ok bursdsg :-(

Anonym poster: 16c0f72732c94e6bde0e868d7ce9d7c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars gutten din

Anonym poster: 0bb30e67a6bf04c54965634ab1e87ecf

Skrevet

Kanskje like greit om du blir singel, han høres svært usympatisk ut.

Anonym poster: e642b190497199a946b89570bb1a4ba0

Skrevet

Stakkars lille gutt! Og stakkars deg!

Gjest peacock
Skrevet

Har du familie i nærheten? Kanskje noe kan hjelpe deg med å få handlet litt? I første rnde til bursdagen idag, imorgen kanskje familien din kan komme å hjelpe litt til med å få alt klart. Det er ingen skam å be om hjelp når man trenger det!

Tror faktisk jeg ville ringt gubben og sagt at han ikke trenger å komme hjem igjen. Han er en voksen man, barnet er en liten gutt som har en diagnose. Det går faktisk ikke an å oppføre seg slik! Er han far til gutten? Hvis ikke er det nok bedre for gutten din å ikke ha ham i livet sitt, og det er ditt ansvar som mamma å sørge for det.

Huff da, klem herfra!

Skrevet

Høres ut som hvordan ting er her i huset.. Stakkars gutten din:/ Er samboeren pappaen hans? Jeg blir singel og alene etter jul da vi flytter fra hverandre... Er til det beste og høres ut som kanskje det er best for deg og din gutt også?

Skrevet

Har du familie i nærheten? Kanskje noe kan hjelpe deg med å få handlet litt? I første rnde til bursdagen idag, imorgen kanskje familien din kan komme å hjelpe litt til med å få alt klart. Det er ingen skam å be om hjelp når man trenger det!

Tror faktisk jeg ville ringt gubben og sagt at han ikke trenger å komme hjem igjen. Han er en voksen man, barnet er en liten gutt som har en diagnose. Det går faktisk ikke an å oppføre seg slik! Er han far til gutten? Hvis ikke er det nok bedre for gutten din å ikke ha ham i livet sitt, og det er ditt ansvar som mamma å sørge for det.

Huff da, klem herfra!

Signerer denne:) Bra skrevet!!

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Helt enig med peacock ja, ring de du kan ringe, ingen skam det :) Så ringer du til samboer og si at han kan holde seg unna. Han er en voksen mann og burde være mer voksen enn det der!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Bor du i ringsaker traktene, så ta kontakt med meg på privat melding, kanskje vi kan hjelpe deg, om du ikke har noe familie som kan hjelpe!!

Totalt usmaklig at en voksen mann å oppføre seg slik overfor et barn, med og uten diagnose :-o Så om du blir singel, nå så er det nok ikke verdens undergang, ogantageligvis bedre for sønnen din også, for slike mennesker trenger han ikke i livet sitt når de oppfører seg slik!

Skrevet

Huff så lite forståelse samboeren din viser da :(

Blir lei på gutten din sine vegne her.

Håper du får noen gode naboer, venner eller familie til å hjelpe deg så gutten din får en fin dag likevel.

Hvis samboeren din ødelegger dette med vilje hadde jeg tatt en alvorsprat med han. Man kan ikke straffe barn, som ikke har muligheter til å forstå på det nivået, på en slik måte. Han burde vise seg som en større person. Det er jo rett og slett bare ondt gjort av han :(

Skrevet

Fy søren så stygt gjort av din samboer. Man gjør ikke slikt mot barn, og iallefall ikke mot et barn som har en slik diagnose. Håper du klarer og får ordnet det du trenger av ting til selskapet, og når det gjelder samboeren din så ville jeg kanskje vurdert om han snart blir en X- samboer?

Tror ikke sønnen din har godt av og ha et slikt menneske i livet sitt,.

Anonym poster: 2ab95f980c5a29304f9feea6495f94f7

Skrevet

Stakkars unge... Jeg håper du tar en avgjørelse her som er til beste for sønnen din.

Samboeren din er en idiot.

Skrevet

Bor du et sted på Romerike eller rundt der kan jeg hjelpe med kjøring til butikk og kakelaging vis du vil:)

Skrevet

Guttungen har bursdag i dag.

Skal ha barnebursdag i dag og voksen i morra.

Dagen begynte med hyl og skrik, full krangel mellom gutten og samboeren min.

Samboer truet med å avlyse bursdagen , noe guttungen reagerte veldog på.

Gutten er 10 år og autist, han reagerer MYE når han gjør det..

Resultat: samboer tok bilen og dro..

Så her sitter jeg med en hysterisk 10 åring, har ikke handlet alt jeg trenger til i morra og jeg har ikke bil hjemme. Er langt til butikk og jeg dksl jo ha gandke mye så ikke så lett å gå heller

Regner med dette er dråpen dom sksl til for at jeg er singel til jul.. :-(

Stakkars gutten min, vet ikke helt hvordan jeg skal fikse det så han får en ok bursdsg :-(

Anonym poster: 16c0f72732c94e6bde0e868d7ce9d7c9

Siste dråpen før du blir singel? Kanskje like greit...?

Stakkars gutten din! :-/

Gjest Antarctica
Skrevet

Stakkars tiåring som gleder seg til å feire bursdag. Når han roer seg ned syns jeg du skal prøve å stable feiringen på bena likevel. Ring en av de andre barnas mødre, og be om hjelp til å handle 20 wienerpølser og et par pakker gele, da vel? Si du ble uforutsett billøs i dag før du hadde fått handla inn. Gjør det til en god dag for gutten, og drit i egobæsj-mannen!

Skrevet

Huff. Han samboeren din hørtes ustabil og usympatisk ut. Er det noe barn som er autister trenger så er det stabilitet og sympati. De trenger noen som kan være sterke og forståelsesfulle. Han hørtes ut som det motsatte.

Du sier det selv at det er muligens dråpen. Henger meg på den at kansje det er like greit.

Sender deg en stor klem. Skulle ønske jeg kunne hjelpe med noe mer.

Skrevet

Stakkars tiåring som gleder seg til å feire bursdag. Når han roer seg ned syns jeg du skal prøve å stable feiringen på bena likevel. Ring en av de andre barnas mødre, og be om hjelp til å handle 20 wienerpølser og et par pakker gele, da vel? Si du ble uforutsett billøs i dag før du hadde fått handla inn. Gjør det til en god dag for gutten, og drit i egobæsj-mannen!

Hihi. Kan jeg stjele den ? Egobæsj. Alt for lite brukt. :-)
Gjest Antarctica
Skrevet

Ja, velbekomme! Jeg skal ikke sitte her som en egobæsj og tviholde på ordet!

Skrevet

Ja, velbekomme! Jeg skal ikke sitte her som en egobæsj og tviholde på ordet!

Hehe. :-) i fikk meg til å smile på en litt småkjip dag. :-) takker :-D
Skrevet

Nå fikk jeg så utrolig vondt av sønnen din og deg:(

Nå synes jeg uttrykket som blir brukt mye her inne passer godt: hiv han på hodet og ræva ut!!

Skrevet

Utrolig at samboeren din faktisk er en voksen mann... Eller?

Høres ut som om du har to tiåringer i huset. Helt ok at den FAKTISKE tiåringen gjør slike ting (med eller uten diagnose), men når en voksen mann oppfører seg på samme måte mot han og i tillegg blir så sint at han bare drar... Nei, jeg hadde nok kasta han ut på dagen. Han oppfører seg jo som et barn.

Og dessuten er det ingen god ting å lære barna sine, å dra når ting blir vanskelig, eller å bli så sint at man ikke kan løse det med ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...