Gjest Julemusa83 Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Bare spør jeg ble nemlig drukket ut i går og har en følelse av at jeg kan ha drukket landet tørt.
Frenzia Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Dersom jeg finner noe bånnski'er etter diverse julebord i går, skal jeg sende deg til deg eller?
Gjest Julemusa83 Skrevet 8. desember 2012 #3 Skrevet 8. desember 2012 Trengs ikke. Jeg føler ikke for å drikke på en stund. Skjønner ikke hvorfor man lar dagen derpå skje.
Mistletoe and wine Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 He he, høres ut som utdrikningen var vellykket da
Iiiiik Skrevet 8. desember 2012 #5 Skrevet 8. desember 2012 Når skjer giftingen da? Det er meningen at utdrikningslaget inneholder drikking og en strevsom dagen derpå!
Gjest Julemusa83 Skrevet 8. desember 2012 #6 Skrevet 8. desember 2012 Skjer først 28desember. Forlovern bor 100 mil lenger nord så hun valgte å spre trondheimsturene litt. Føler det er litt bortkastet å være fullsjuk når hun er her.
Iiiiik Skrevet 8. desember 2012 #7 Skrevet 8. desember 2012 Samme dag som foreldrene mine har bryllupsdag det! De har vært gift 45 år den dagen du gifter deg, skal se det er en god dato for lange ekteskap. Tror du ikke forloveren ville vært skuffet over egen innsats og forberedelse hvis du ikke var preget av kvelden? Var det gøy?
Gjest Julemusa83 Skrevet 8. desember 2012 #10 Skrevet 8. desember 2012 Jupp tror ikke vi satt gjennom mange danser. Og når bandet gikk ble det spurt av en random kall om det ikke var rart at damer danset med hverandre. Ser ikke dennjeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå