1+1 ble 5 Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Kom plutselig til å tenke på at i de familiene der det ikke er så mye penger til jul vil jeg tro de fleste prioriterer gaver/klær til barna og mat. Tenkte da at det kan bety at det er en mamma eller to der ute som ikke har mulighet til å prioritere noe til seg selv. Har en floyd kjole hengende i skapet som jeg aldri har brukt, det er en halterneck kjole som stopper litt over kneet. Den er i en ganske fin rosa farge. Mener den er i størrelse m. En som har lyst på ny kjole, men ikke nødvendigvis har mulighet til å prioritere det nå?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 (endret) http://www.enhjelpendehand.no/ Endret 8. desember 2012 av Scania
1+1 ble 5 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2012 Takk for tips Leverer nok inn der om ingen her inne trenger den.
Lille♥mitt Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 (endret) Så fint! Ble inspirert av deg hi. Jeg ønsker å gi bort denne kjolen til noen som trenger den mer enn meg. Send meg en pm med opplysninger jeg trenger for å sende den (det blir 100% mellom oss). Den er str 40. Fant bildet på nettet, det er ikke min blogg altså. (håper linken funker nå..) http://www.google.com/imgres?q=b-young+kjoler+2011&hl=no&sa=X&tbo=d&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=8KTjW7ysdNXahM:&imgrefurl=http://mariasmoteas.blogg.no/1304883409_nydelig_kjole_fr_byou.html&docid=jufv4o5SeCKWdM&imgurl=http://bloggfiler.no/mariasmoteas.blogg.no/images/1078113-8-1304883182241.jpg&w=400&h=300&ei=AB7DUJq1CPSM4gTe64GACQ&zoom=1&iact=hc&vpx=72&vpy=119&dur=5389&hovh=194&hovw=259&tx=112&ty=98&sig=105933319444513601315&page=2&tbnh=151&tbnw=200&start=35&ndsp=37&ved=1t:429,r:54,s:0,i:251 Fremstår som ny, brukt 1 gang. Endret 8. desember 2012 av LillePernille♥
1+1 ble 5 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2012 Dytter opp jeg hvis det er noen flertall vil slenge seg på (Jeg har gitt vekk min kjole,men kanskje andre har en til overs eller LillePernille har sin enda)
Lille♥mitt Skrevet 8. desember 2012 #6 Skrevet 8. desember 2012 Dytter opp jeg hvis det er noen flertall vil slenge seg på (Jeg har gitt vekk min kjole,men kanskje andre har en til overs eller LillePernille har sin enda) Har gitt min bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå