Gå til innhold

Akkurat nå ligger jeg i senga til..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kollegaen min. Han er oppe å tar en røyk, og jeg innså nettopp hva jeg har gjort. Dør av skam. Vi er begge gift, og vi ligger i ektesengen hans. Hun er utenbys. Hvordan skal jeg komme meg ut av dette her?

Anonym poster: c3c735c9eea29f05396ffa30fb0792d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

TRoll.

men om det er sant, så skal du dra på deg fillene dine , dra hjem og fortelle mannen din hva du har gjort så han slipper å kaste bort mer tid på deg;)

God natt

Endret av *Sommerfrisk*
Skrevet

Da kler du på deg og drar hjem. Ville kanskje sett meg om etter en ny jobb også.

Ikke veldig smart det du har gjort. Du har begått det største svik du kan gjøre mot din partner, så gratulerer. Så hvis du føler deg råtten så fortjener du det.

Skrevet

Du får dra hjem og skamme deg kanskje? Bestemme deg for om du vil fortelle det hjemme eller bære på det alene. Hadde jeg komt i skade for å gjøre noe slik hadde jeg sansynligvis fortalt det til min mann og tatt konsekvensene av det. Fått meg ny sjef.

Skrevet

Du kommer deg ikke ut av det. Gjort er gjort, kjipt men sant. Det beste du kan gjøre er å kle på deg og gå hjem og ta konsekvensene av dine handlinger.

Skrevet

Dra til legen på mandag og test deg før du har sex med mannen din igjen. Er han typen til å være utro har han nok gjort det med fleire, kanskje også med horer.

Skrevet

Er det du som absolutt skulle ha Dibs godkjenning til å pule på kollegaen din?

Velvel, som man reder, ligger man. Bokstavelig talt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...