Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Kollegaen min. Han er oppe å tar en røyk, og jeg innså nettopp hva jeg har gjort. Dør av skam. Vi er begge gift, og vi ligger i ektesengen hans. Hun er utenbys. Hvordan skal jeg komme meg ut av dette her? Anonym poster: c3c735c9eea29f05396ffa30fb0792d3
*SommerFrisk* Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 (endret) TRoll. men om det er sant, så skal du dra på deg fillene dine , dra hjem og fortelle mannen din hva du har gjort så han slipper å kaste bort mer tid på deg;) God natt Endret 8. desember 2012 av *Sommerfrisk*
Isola&Lille+julegave Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 Da kler du på deg og drar hjem. Ville kanskje sett meg om etter en ny jobb også. Ikke veldig smart det du har gjort. Du har begått det største svik du kan gjøre mot din partner, så gratulerer. Så hvis du føler deg råtten så fortjener du det.
Elsker livet Skrevet 8. desember 2012 #5 Skrevet 8. desember 2012 Du får dra hjem og skamme deg kanskje? Bestemme deg for om du vil fortelle det hjemme eller bære på det alene. Hadde jeg komt i skade for å gjøre noe slik hadde jeg sansynligvis fortalt det til min mann og tatt konsekvensene av det. Fått meg ny sjef.
Spiffie Skrevet 8. desember 2012 #6 Skrevet 8. desember 2012 Du kommer deg ikke ut av det. Gjort er gjort, kjipt men sant. Det beste du kan gjøre er å kle på deg og gå hjem og ta konsekvensene av dine handlinger.
Kathrine. Skrevet 8. desember 2012 #7 Skrevet 8. desember 2012 Dra til legen på mandag og test deg før du har sex med mannen din igjen. Er han typen til å være utro har han nok gjort det med fleire, kanskje også med horer.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. desember 2012 #8 Skrevet 8. desember 2012 Er det du som absolutt skulle ha Dibs godkjenning til å pule på kollegaen din? Velvel, som man reder, ligger man. Bokstavelig talt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå