lotteliten88 Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Jeg har hele det siste året hatt stabil menstrasjonssyklus, Kjæresten min bor i en annen by så i følge appen på mobilen min reiste jeg opp til ham 6 dager før jeg skulle få mensen. vi har jo selvsagt hatt sex. dagen før jeg skulle få mensen kom de vanlige symptomene mine dårlig hud (hele uken) og "bremsemerker" av blod. Dagen etter forventet jeg å få mensen, men ingenting. Nå er jeg altså 9 dager på overtid. Jeg tok en test for to dager siden som viste negativt, jeg har prøvd å søke dette opp på nettet uten hell. Jeg vet ikke om jeg nå skal leve som om jeg er gravid med å kjøpe inn folat eller om jeg skal leve som jeg ikke er det. Er det noen som har vet hvor lang tid det tar fra en eventuell befruktning til det slår ut på en test? Jeg er helt grønn på dette da det ikke var planlagt, men jeg for hver dag som går begynner jeg å lure mer og mer på om jeg er gravid...?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Lev som om du er gravid, det kan hvertfall ikke skade noen. Og det kan ta litt tid før en eventuel graviditet slår ut på test. Test deg på nytt om en uke, og hvis du fortsatt ikke har fått mensen og den er negativ kan du kontakte lege. Anonym poster: 41f84cc99a9aea59d56bbd90eef09c29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå