Gå til innhold

Nei nå er jeg litt sur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor annonserte for flere uker siden at i julen skulle hun mest sannsynlig være hos kjæresten sin lenger nord. Vi skal uansett være med min familie og i tradisjon tro delta p

Anonym poster: 93b4a9b248ed116cae2c7441e74d372d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Delta på julefrokost hos min tante, møte flere av søskenbarna mine og deres barn igjen. Det er ikke så ofte, så hadde sett frem til dette. Så sender svigermor idag en melding til min mann om at nå blir hun hjemme i julen likevel og forventer oss p

Anonym poster: 971ddea2db636a5c40bbc4c6414e5e5a

Skrevet

Delta på julefrokost hos min tante, møte flere av søskenbarna mine og deres barn igjen. Det er ikke så ofte, så hadde sett frem til dette. Så sender svigermor idag en melding til min mann om at nå blir hun hjemme i julen likevel og forventer oss på julefrokost der i stedet for. Nå skal jo søsteren være hos sin samboers fam og vi hos min, og da blir jo hun helt alene med søsknene sine. Veldig å spille på samvittigheten t mannen min... Så hva gjør jeg nå da?

Skrevet

Det klikket visst litt her :-)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Regner med at det skal stå at hun forventer at dere skal komme og feire jul? Da må du bare gi beskjed om at denne julen har dere planer, men om hun vil så kan hun nå gjerne bli med og feire sammen med dere? elelr noe sånt..

Skrevet

Det andre var jo planlagt lenge før,så da synes jeg det er mest riktig og gjøre det

Skrevet

Hun har sine søsken, dere har fastsatt planene, og sånn er det med den saken.

Gjest Morn du
Skrevet

Gjennomfører det dere allerede har planlagt.

Hun har jo søsknene sine, ettersom jeg jeg forstår.

Skrevet

Nei vet du hva.. dere har lagt planer, så da får hun klare seg på egen hånd!

Skrevet

Skal dere være med din familie på kvelden også? i så tilfelle hadde nok jeg "bete i det sure eplet" og dratt og spist frokost hos svigermor. Hun har jo bare lyst å treffe dere litt på julaften hun også, så å dele seg slik at dere er en plass på dagtid og en plass på kvelden synes jeg er en grei løsning.

Dessuten sa jo svigermor at hun "mest sannsynlig skulle bort", ikke at det var helt sikkert at hun skulle dra. Så da burde dere kanskje hatt det litt i tankene når dere planla julaften?

Skrevet

Hadde dratt der jeg hadde planlagt. Ikke deres feil at hun bestemmer seg så sent..

Skrevet

Dere trenger ikke forandre planene deres selv om hun forandrer sine planer.

Anonym poster: ada179138f30b21a120920a9cd8a9bfb

Skrevet

Hvorfor drar hun ikke da? Kan det ha skjedd noe som gjør at hun blir hjemme? I så fall kan man jo ha litt forståelse for henne.

Hadde det vært meg hadde jeg dratt dit på frokost og gjort det jeg hadde planer om etterpå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...