Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Jeg vet ikke om jeg tør å spørre, siden jeg er et så kjent nick på forumet. Hvordan tør dere å spørre? Hva om noen røper dere? Jeg bor på et lite tettsted hvor alle kjenner alle, og plutselig får alle vite at vi har dårlig råd om dette kommer ut.. siden folk vet hvem jeg er her og lignende.. :/ Anonym poster: 71db0679bb7aa6bdbdb76647b4074135
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Jeg tok bare sjansen rett og slett. Tenkte på hvor fint det blir for barnet mitt å få gaven, og svelget stoltheten. Hvis du er et kjent nick på forumet, så kjenner du kanskje til de andre kjente her også, og har en liten følelse av hvem du kan stole på av de som har skrevet at de vil gi noe? Anonym poster: d341249dbb82c2033c71a00a04cb5c39
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Kanskje du kan spørre vedkommende først hvor hun er fra, så vet du ialllefall at hun ikke bor i omerådet Anonym poster: 7fb038791354e3d9d1049a6f810e82ca
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Noen røpte et nick tidligere fordi hun syntes det var dumt at de fattige skulle være anonyme. Der har du dette forumet i et nøtteskall. Jeg tør ikke skrive til noen. Anonym poster: 09cd7f2343b8abbe02e8fe4f9cab9648
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Skriv til noen av de "kjente" nickene da, som ellers fremstår som greie og troverdige, som du føler du har en god tone med ellers?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Noen røpte et nick tidligere fordi hun syntes det var dumt at de fattige skulle være anonyme. Der har du dette forumet i et nøtteskall. Jeg tør ikke skrive til noen. Anonym poster: 09cd7f2343b8abbe02e8fe4f9cab9648 Det var en av veldig mange, så jeg vil ikke si det kjennetegner dette forumet. Og det virket som hun bare rett og slett ikke tenkte seg om, det var nok ikke for å være slem. Anonym poster: d341249dbb82c2033c71a00a04cb5c39
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #7 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har ett nick som kanskje en del her inne kjenner igjen, men uansett om jeg skulle ha blitt hengt ut så hadde jeg ikke brydd meg. Og tviler på at noen gjør det med vilje! Kanskje du kan sende pm til enn av de andre kjente nickene:) Anonym poster: 1405d2aa99b2f0f06dad6ba6c5b38153
marioo Skrevet 7. desember 2012 #8 Skrevet 7. desember 2012 Send meg pm HI, så kan jeg kanskje sende deg en gave? Jeg kjenner ingen her inne(tror jeg værtfall ikke), og kommer på ingen måte til å røpe hvem du er. Jeg driver å sender gave til en her inne akkurat nå, og kommer aldri til å spørre henne om annet enn navn og adresse. Håper bare hun blir glad for gavene jeg sender :-)
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 7. desember 2012 #9 Skrevet 7. desember 2012 Hun som røpte et nick i den andre tråden tror jeg ikke gjorde det med vilje (hvis det er samme person som jeg tenker på). Jeg har full forståelse for at noen synes det er vanskelig å stole på fremmede, men jeg regner med at de fleste er oppegående nok til å forstå at slikt gjør man ikke. Skjønner heller ikke hvilken glede man eventuelt skulle få av det. Så gjør som noen andre her sier, send en pm til en du har litt kjennskap eller som du føler at du kan stole på.
Noregsgard Skrevet 7. desember 2012 #10 Skrevet 7. desember 2012 Noen røpte et nick tidligere fordi hun syntes det var dumt at de fattige skulle være anonyme. Der har du dette forumet i et nøtteskall. Jeg tør ikke skrive til noen. Anonym poster: 09cd7f2343b8abbe02e8fe4f9cab9648 Oi, er det virkelig noen som gjør det? :/ Forteller hvem de har fått PM av mener jeg. Jeg kjenner ingen her inne, kunne heller ikke falt meg inn å røpe hvem som sender meg PM. Det blir mellom meg og den personen.
Gjest Gullguttene Skrevet 7. desember 2012 #11 Skrevet 7. desember 2012 Jeg vet ikke om jeg tør å spørre, siden jeg er et så kjent nick på forumet. Hvordan tør dere å spørre? Hva om noen røper dere? Jeg bor på et lite tettsted hvor alle kjenner alle, og plutselig får alle vite at vi har dårlig råd om dette kommer ut.. siden folk vet hvem jeg er her og lignende.. :/ Anonym poster: 71db0679bb7aa6bdbdb76647b4074135 Du kan lage deg et annet nick og bruke det når du sender noen en pm hvis du ikke vil bli kjent igjen med ditt ordentlige nick. Eller så må du gjerne sende meg en pm og jeg kan sende deg noe dere/du ønsker. Har ikke tenkt å oute noen. Syns dette med gavesending er en gjensidig tillit, de som sender gave har heller ingen garantier for at de sender til noen som faktisk trenger det. Men håper du tar sjangsen hvis det er sånn at barnet ditt ønsker/trenger noe som du kanskje ikke har mulighet til å kjøpe akkurat nå Jeg er fra Akershus hvis det skulle ha noe å si.
Bixitt Skrevet 7. desember 2012 #12 Skrevet 7. desember 2012 Jeg vet ikke om jeg tør å spørre, siden jeg er et så kjent nick på forumet. Hvordan tør dere å spørre? Hva om noen røper dere? Jeg bor på et lite tettsted hvor alle kjenner alle, og plutselig får alle vite at vi har dårlig råd om dette kommer ut.. siden folk vet hvem jeg er her og lignende.. :/ Anonym poster: 71db0679bb7aa6bdbdb76647b4074135 Hei Hvis du vil kan du sende pm til meg, jeg vil gjerne sende noe til deg. Men du kan jo selvfølgelig ikke vite om du kan stole på meg (eller noen andre), jeg tror du bare må bestemme deg for om du vil ta sjansen eller ikke. Jeg er ny her, og kjenner ingen. Dvs. jeg har lest her inne uregistrert en stund, og fulgt spesielt med på denne givergleden som har vært her nå, også fikk jeg lyst til å være med selv. Så jeg registrerte meg spesielt for å svare på denne tråden. Jeg bor i Sogn og Fjordane og har familie i Finnmark. Bor du ikke i et av disse fylkene så er det nesten garantert at jeg ikke vet hvem du er. (Om du sender pm kan jeg godt spesifisere nærmere før du gir meg din adresse, men jeg ønsker ikke å skrive by her.) Og om jeg skulle vite hvem du er, så har jeg likevel ingen interesse av å spre det, eller å dømme eller noe som helst. Jeg har slitt med å få endene til å møtes i perioder før selv og vet hvordan det er. Ønsker deg lykke til uansett hva du velger å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå